Inlägg från: Tussan05 |Visa alla inlägg
  • Tussan05

One Tree Hill 10

vinterlärka skrev 2008-09-29 12:32:00 följande:
    Vill tacka Engla för att hon startade en ny tråd och Annie för länken. Eller alla länkar, för det är väl du som ger oss förhandstitt varje gång? Ls mammaMitt minne är inte det bästa, men jag tror han sa: "Dan räddade mig." Sedan kom Dan in i slomotion (stavning?), alla var chockade och tittade på honom.Man fick inte veta om de beskyllde Dan eller inte, men min gissning är att de absolut kommer att göra det.Sedan är ju OTH kända för att lura sina tittare, (iaf enligt mig, haha) så det skulle inte förvåna mig om Dan trots allt är inblandad på något konstigt vänster.
    Ja just det, för Carrie(?) skjutsade ju Nathan till fängelset när han besökte Dan, så då kanske hon är lite mer insyltad i Dan än bara det??

Fan om Lucas mamma faller för Dan igen!
  • Tussan05

Ja, håller med! Dagens avsnitt var bortkastad tid känns det som... tråkigt. En hel vecka till nästa

• Tussan05
    Engla75 skrev 2008-10-06 19:05:32 följande:
    Varför slog de Dan egentligen? Är jag blåst som inte förstod det??
    jag kanske är lite trög också i så fall men jag fattade liksom inte heller varför de skulle slå honom. Hade ju räkt att skälla ut honom eller något. Kanske var chock för att han var frisäppt och påflugen??
  • Tussan05
    83an skrev 2008-10-13 14:12:30 följande:
    Hon skulle ha hand om ett fosterbarn. Så hon skulle lämna tillbaka henne till hennes föräldrar sen.Men just detta med Brooke och barnet är ju bara sååå löjligt När hon säger att hon ska bli mamma...men hallå lixom... Du ska ta hand om ett barn ett tag...Nä det är bara irriterande att se tycker jag.Ngn som vet om Dan verkligen följde efter dem till sjukhuset eller om han var där ändå?
    Jo det är ju lite löjligt, men å andra sidan hade adoptionsbyrån sagt att det fick bli som en provomgång om hon sedan fick adoptera på iktigt. Och eftersom flickan kom helt utan föräldrar så blir hon ju som en mamma till henne, temporärt ialla fall.

Ska bli kul att se fortsättningen.
  • Tussan05
    Engla75 skrev 2008-10-17 07:47:50 följande:
    Gissa vem som drömt om Lucas i natt...
    Åh, jammi!
  • Tussan05
    Mamma AnnieE skrev 2008-11-12 18:24:42 följande:
    Mina läppar är för seglade (eller hur man nu säger ???)
    Mina fingrar är bundna??

Var också tvungen att tjuvkika men blev inte hundra klok på det för alla som gör "önskar hur det skulle vara-filmer". Men det är ju snart söndag igen .
  • Tussan05

Någon mer än jag som baa väntar på att Lindsey ska ringa och säga att hon är gravid eller något? Skit om hon gör det! Men med tanke på att hennes kompis sa "har du berättat för honom" och hon sa "nej, jag kunde inte" så tror jag nästan det. Men hoppas INTE!

Tråkigt att han dog, Q.

• Tussan05

Missade hela avsnittet för vi hade glöggkväll med ett par vänner. Vill någon vänlig själv förklara vad som hände?

• Tussan05

Jösses, har missat två avsnitt av OTH och är helt ouppdaterad! Vad har hänt?? Har L&P gift sig ännu? Hur går det för Brooke och företaget? Jag såg ju promen så jag vet att nanny-creepy är kvar men lever Lucas & Nathans pappa än?

Svar på tråden One Tree Hill 10