• Engla75

One Tree Hill 10

Så var det dags för den tionde tråden! Här diskuterar och spekulerar vi om den underbara serien One Tree Hill.

OBS! Inga spoilers!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-29 10:37
    De tidigare trådarna:

www.familjeliv.se/Forum-5-156/m11711941.html
    www.familjeliv.se/Forum-5-156/m14301513.html
    www.familjeliv.se/Forum-5-156/m17267677.html
    www.familjeliv.se/Forum-5-156/m20190475.html
    www.familjeliv.se/Forum-5-156/m23012337.html
    www.familjeliv.se/Forum-5-156/m26106027.html
    www.familjeliv.se/Forum-5-156/m29133085.html
    www.familjeliv.se/Forum-5-156/m31829061.html
    www.familjeliv.se/Forum-5-156/m34128470.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-17 07:50
    Info om serien och huvudkaraktärerna:

sv.wikipedia.org/wiki/One_Tree_Hill
  • Svar på tråden One Tree Hill 10
  • Engla75

Nu har tråden varit igång i över två år, oj!

• Mamma AnnieE
    Engla75 skrev 2008-09-29 10:39:38 följande:
    Nu har tråden varit igång i över två år, oj!
    OJ!!!!

Å redan dax för en ny oxå!!!
  • Mamma AnnieE

Tog med denna oxå..

">

Prom för avsnitt 13...

Någon som vet föresten hur många avsnitt det är på säsongen ? 5 är vi på va ? Generad

Annie mamma till Joakim 020710 & Viktor 051116 *Mina två änglar här hemma*
  • eileme84

missade one tree hill igår, nån som vet när reprisen går??? ville ju inte missa bröllopet..

• Engla75

Ja, säsong 5. Ingen aning hur många avsnitt...Många hoppas jag (och att de inte gör uppehåll snart igen).

Trodde de skulle dra ut på den där kidnappningen, menar det kunde ju blivit många avsnitt av det, så jag blev lite förvånad när allt löste sig så fort. Men, men kanske inte ändå, kan ju hända att Dan blir syndabocken iaf. Vad tror ni? Såg ni Karens blick, hon får inte bli kär i Dan igen!!!

• Ls mamma

Vilken tur att jag hittade denna tråden, kanske kan få svar på min fråga...

Jag missade lite grann igår, precis i slutet. Vad sa Jamie när han kom hem? Precis innan Dan kom in, sa han något om Carrie, eller tror de att det var Dan som tog honom?

• vinterlärka

Vill tacka Engla för att hon startade en ny tråd och Annie för länken. Eller alla länkar, för det är väl du som ger oss förhandstitt varje gång?

Ls mamma

Mitt minne är inte det bästa, men jag tror han sa: "Dan räddade mig."
    Sedan kom Dan in i slomotion (stavning?), alla var chockade och tittade på honom.
    Man fick inte veta om de beskyllde Dan eller inte, men min gissning är att de absolut kommer att göra det.
    Sedan är ju OTH kända för att lura sina tittare, (iaf enligt mig, haha) så det skulle inte förvåna mig om Dan trots allt är inblandad på något konstigt vänster.

Jag tycker det är så synd att femman inte gillar sin egen serie. Varför kan inte den vara med i all reklam om alla seriestarter? Varför avbryter de bara mitt i säsongen? Varför säger de aldrig till när den börjar igen? Ser de inte hur välgjord den är?
    Hoppas någon annan kanal köper in den och tjänar multum!

• 83an
    Emlan84 skrev 2008-09-29 11:16:38 följande:
    missade one tree hill igår, nån som vet när reprisen går??? ville ju inte missa bröllopet..
    I em vid 16:10...

Missade slutet igår så jag måste (som om jag inte gärna gör det ) bänka mig efter 16 idag med
  • twentynine

16.10 repriserar femman gamla avsnitt, de är inne på säsong 2 nu. Så det är tyvärr inte den reprisen.

Sen finns det 18 avsnitt av denna säsongen så ni har 6 avsnitt kvar

• Tussan05
    vinterlärka skrev 2008-09-29 12:32:00 följande:
    Vill tacka Engla för att hon startade en ny tråd och Annie för länken. Eller alla länkar, för det är väl du som ger oss förhandstitt varje gång? Ls mammaMitt minne är inte det bästa, men jag tror han sa: "Dan räddade mig." Sedan kom Dan in i slomotion (stavning?), alla var chockade och tittade på honom.Man fick inte veta om de beskyllde Dan eller inte, men min gissning är att de absolut kommer att göra det.Sedan är ju OTH kända för att lura sina tittare, (iaf enligt mig, haha) så det skulle inte förvåna mig om Dan trots allt är inblandad på något konstigt vänster.
    Ja just det, för Carrie(?) skjutsade ju Nathan till fängelset när han besökte Dan, så då kanske hon är lite mer insyltad i Dan än bara det??

Fan om Lucas mamma faller för Dan igen!
Svar på tråden One Tree Hill 10