Inlägg från: SaraSofia |Visa alla inlägg
  • SaraSofia

One Tree Hill 10

Hej tjejer, vad skönt att ni fortfarande håller liv i trådarna. Har varit väldigt dålig på att gå in här men nu ska vi eventuellt blåsa liv i "syskonplanerna" så nu lär jag hänga här igen!
    Och då uppdaterar jag mig självklart först på min favvotråd, nämligen denna!

• SaraSofia

Nathan är jättesnygg... tycker jag med

• SaraSofia

nä fy... har ni sett hans näsa i profil? Den ser helskum ut!
    Tacka vet jag Nathan... mmmmm

• SaraSofia

Okej, missade några minuter mitt i då min granne hade modet nog att komma och hälsa på... grr...

Undra hur jobbigt det var för Brooke IRL att spela in sista scenerna med Lucas iom att det kunde ha varit deras verklighet i verkligheten?? Måste varit jobbigt för de båda iofs...

• SaraSofia

Jag tycker Brooke blir hesare och hesare och dessutom ser hon alltid ALLTID helt perfekt ut... Det gick inte att tro på hennes "jag har inte sovit på tre dygn och måste jobba häcken av mig men jag ser helt perfekt ut ändå"....

Annars verkar hon jättegullig och jag gillar hennes karaktär men en "bad hair day" vore rätt lägligt...

• SaraSofia

Börjar det inte bli dags för en nykomling snart? Som skakar om allt lite?? Just nu känns allt så pluttinuttigt... eller är det bara jag?

• SaraSofia

Det var begravning för Q. Det var väl i stort sätt det.. Dan lyckades smita från Psykonannyn (kommer ej ihåg namnet) och hittade en grav som visade sig tillhörde psykots son.

Jag grät också... och Nathan var sååå snygg.. och omtänksam!

Svar på tråden One Tree Hill 10