Inlägg från: vinterlärka |Visa alla inlägg
  • vinterlärka

One Tree Hill 10

Vill tacka Engla för att hon startade en ny tråd och Annie för länken. Eller alla länkar, för det är väl du som ger oss förhandstitt varje gång?

Ls mamma

Mitt minne är inte det bästa, men jag tror han sa: "Dan räddade mig."
    Sedan kom Dan in i slomotion (stavning?), alla var chockade och tittade på honom.
    Man fick inte veta om de beskyllde Dan eller inte, men min gissning är att de absolut kommer att göra det.
    Sedan är ju OTH kända för att lura sina tittare, (iaf enligt mig, haha) så det skulle inte förvåna mig om Dan trots allt är inblandad på något konstigt vänster.

Jag tycker det är så synd att femman inte gillar sin egen serie. Varför kan inte den vara med i all reklam om alla seriestarter? Varför avbryter de bara mitt i säsongen? Varför säger de aldrig till när den börjar igen? Ser de inte hur välgjord den är?
    Hoppas någon annan kanal köper in den och tjänar multum!

• vinterlärka

Min pojkvän tycker alla tjejer i OTH ser likadan ut i ansiktet. Jag kan nog hålla med lite. Speciellt Hayley och Brooke.
    Har en bekant som är superlik Brooke (önskar så mycket att jag kunde visa henne på bild, men känner henne knappt) och på en bild jag sett på henne på henne är hon även jättelik Hayley.

• vinterlärka

Ja, dagens avsnitt var riktigt kasst! Jag är inte intresserad av Nathan och Haleyes klyschiga psykologsamtal. Idétorka kanske? Dessutom avskyr jag att de lägger in musik i varenda scen, det förstör ju bara. Jag satt faktiskt och läste och klottrade i min almanacka under tiden, kändes inte som att jag missade något.
    Hoppas nästa avsnitt blir bättre.

• vinterlärka
    twentynine skrev 2008-10-06 13:26:38 följande:
    Ledsen att behöva sänka stämningen ytterligare men det blir inte bättre förrän i avsnitt 17-18. De måste ha haft någon slags kreativitets-svacka, kommer inte ens ihåg vad avsnitten handlade om!
    Va? Och vi som bara är på avsnitt 13...
    tack för förvarningen i alla fall.
  • vinterlärka
    Tussan05 skrev 2008-10-06 19:55:07 följande:
    jag kanske är lite trög också i så fall men jag fattade liksom inte heller varför de skulle slå honom. Hade ju räkt att skälla ut honom eller något. Kanske var chock för att han var frisäppt och påflugen??
    Det kanske hände någonting som vi inte har fått se än? De brukar ju göra så.
    Kommer ni ihåg när Brooke och Peyton var osams? Det gick hur många varv som helst och till slut förstod man verkligen inte om de var vänner eller inte. I alla fall inte jag.
  • vinterlärka

Det var ju ett bra avsnitt. Tur, trodde jag skulle få sega, tråkiga avsnitt ett tag framöver. Fast det var ju bra att man inte hade så höga förväntningar, istället blev jag bara positivt överraskad.

• vinterlärka

Hoppas dagens avsnitt är bra. Verkar bara bli ett ältande mellan Lucas och Lindsay. (heter hon det) Vi vet att han älskar henne, det räcker nu liksom.

• vinterlärka
    pinguliny skrev 2008-10-19 12:53:54 följande:
     Ja precis vinter.... Men ja tycker att lucas och hon peyten ska vara ihop men smatidigt e hon en jävla bitch, ursäkta mig  fan vad tiden känns gått fort ändå, nu när man är på söndagen likaså en timme flyger iväg
    Ja, håller med, även om hon blivit mycket bättre sedan säsong 1.
  • vinterlärka

Hittade inte så många bilder på "Millicent" utan glasögon, men här är en:
    www.onetreehillblog.com/wp-content/uploads/2007/12/image6.png

Förstår bara inte hur ett par glasögon kan få någon som är snygg att se töntig ut. Jag menar ,de är ju inte stora eller konstiga, men de kanske helt enkelt har tagit fram ett par som inte passar hennes ansiktsform?
    Själv älskar jag glasögon! Behöver inte ha dem på mig jämt, men ibland har jag dem på mig ändå, för att jag tycker det är så snyggt.

• vinterlärka

Hon kanske pratar fel och behöver gå till en talpedagog?
    En släkting till mig, också en ung tjej, har också hes röst och en del säger till henne att hon måste börja prata rätt. Trodde inte sådant gick att styra.
    Jag tycker iofs det är lite snyggt med heshet, men det förstör nog rösten en hel del. Som ni säger så är Brooke hesare än förut.

Svar på tråden One Tree Hill 10