Inlägg från: Miraklet09 |Visa alla inlägg
  • Miraklet09

One Tree Hill 10

Hahhahaa

Helt sjuk den där nanyn

E
  • Miraklet09

shises vad tiden gått fort

snart dags igern för ett avsnitt, åhh längtar

E
  • Miraklet09

83an

Ja jag ska försöka minnas :-/
     ähhh ja du, man såg inte så mycket har jag för mig, mer än att i slutet så kommer jamie in genom dörren in där alla står oroade och haley rusar fram till honom och tar upp honom ( har ja för mig) och sedan så frågar dem vad som hade hänt, jamie sa att hans farfar räddade honom (eller han sa ju dan) tror ja han stavas, så ser man farfarn komma in i rummet och alla bara stirrar

hehe mer minns ja tyvär inte

E
  • Miraklet09

Fan jag kom ju inte påå att det var lördag idag :-/
     jag bänkade mig framför tvn och sen bara shises det är inte söndag :D

E
  • Miraklet09
    JB79 skrev 2008-10-05 21:28:06 följande:
    missade dagens avsnitt...vill någon vänlig själ ge mej en uppdatering? För visst går avsnittet inte i repris??
     Nej dem går tyvär inte i repris

alltså ja är ig urkas på att minnas detaljer osv men ska försööka

Haley och nathan (ja stavar konstigt ja) dem blev tydligen vad man tycker sig ihop igen
     Lucas snackade med sin mammas pojkvän att  kämpa för lindsey och gick till hennes jobb, han ville först inte publisera boken, men när L sa hon inte ville bli dem två iaf, ville han helt plötsligt ha henne som sån där publisher eller vad de heter, han tror nog att de övertygar henne att han älskar henne (ja tror han fortf är kär i payen) eller va fan dem stavas
    broke hade en adoptions tant på besök som inte ville godkänna henne pg brokes mamma, som tjallat om alla dåliga saker broke hade vart med om..
    hm låt se något mer, t'nker... tänker..
    JO dane ( lucas och nates pappa) luc och nathe slog honom när han kom på besök till huset, han föll nedåt vid bilen och lill skiten jamie ville prata med sin farfar, men hans mamma haley ville han skulle komma in igen, jamie sa iaf tack till sin farfar, för det med nanyn och det, som han berättade om i början av pogrammet för hela sin klass...

Hehe någon mer som kan uppdatera lite bättre kanske
    E
  • Miraklet09
    twentynine skrev 2008-10-06 13:26:38 följande:
    Ledsen att behöva sänka stämningen ytterligare men det blir inte bättre förrän i avsnitt 17-18. De måste ha haft någon slags kreativitets-svacka, kommer inte ens ihåg vad avsnitten handlade om!
    vilket är vi på nu då=
    E
  • Miraklet09
    Engla75 skrev 2008-10-06 19:05:32 följande:
    Varför slog de Dan egentligen? Är jag blåst som inte förstod det??
     Hahaha n ee för dem ville ha ut sin ilska emot honom, han blev ju fri...
     Han har ju fortf inte sonat hans brott han mördade sin egna bror ju,
     lucas bio pappa och  det där?
    E
  • Miraklet09

Ja precis vinter....

Men ja tycker att lucas och hon peyten ska vara ihop men smatidigt e hon en jävla bitch, ursäkta mig

fan vad tiden känns gått fort ändå, nu när man är på söndagen likaså en timme flyger iväg

E
  • Miraklet09
    vinterlärka skrev 2008-10-19 13:34:00 följande:
    Ja, håller med, även om hon blivit mycket bättre sedan säsong 1.
     Haha jo men hon är så krävande

MEN VAD FAN HÄNDER IDAG, DE VERKAR SOM LUCAS OCH BROKE KOMME BLI ETT PAR, HELVETE de sabba hela min tittar perspektiv.. vad fan hålle dem på med, ska dem göra luc till en ho... bock nu med

ursäkta mina ord val haha när ja är inne i serier osv är jag haha nu skämms man
    SaraSofia skrev 2008-10-19 19:20:25 följande:
    Okej, missade några minuter mitt i då min granne hade modet nog att komma och hälsa på... grr... Undra hur jobbigt det var för Brooke IRL att spela in sista scenerna med Lucas iom att det kunde ha varit deras verklighet i verkligheten?? Måste varit jobbigt för de båda iofs...
    vad menar du??

e dem ihop i vanliga fall med???
    E
Svar på tråden One Tree Hill 10