Inlägg från: riot |Visa alla inlägg
  • riot

One Tree Hill 10

Anledningen att dom attackerade Dan var nog en massa uppdämd ilska, han mördade faktiskt någon som stod dom båda väldigt nära så jag tror enbart det ska ses som en instinktiv handling, samt en liten vink åt Dan att han ska hålla sig borta. Det är ju svårt att vara tacksam trots att han räddade Jamie.

• riot

Äh, bry er inte om allt skvaller, det brukar komma rapporter om att alla är skitstövlar med jämna mellanrum så det är inget att fundera över.

• riot
    Engla75 skrev 2008-10-28 11:38:18 följande:
    Men oj, vem blir näste på tur (fast nu är ju hunkarna slut...).Jag undrar när Chads nuvarande fästmö var med i OTH, måste varit en väldigt liten roll...Någon som vet???
    Hon har varit återkommande cheerleader, hon syntes bl.a i ett avsnitt i säsong 3, då var hon en av tjejerna som visade upp Brookes kläder när Brooke hade mini modevisning för Haley & Peyton i sin lägenhet.
  • riot
    pinguliny skrev 2008-10-28 11:46:57 följande:
     hwhe ja precis, nu ser ja på nästa avsnitt om angels operation hur fan kan "broke" och lucas spela mot varandra efter skilsmässan `???
    Nu är det ju ännu mer komiskt dock...Det har gått rykten länge om att Sophia(Brooke) och Nathan (James) skulle ha fått ihop det. Igår råkade Chad outa dom i en liveintervju, jag undrar hur stämningen är därnere nu. Det är så..väldigt knäppt!
  • riot
    pinguliny skrev 2008-10-28 12:05:50 följande:
    JAG VISTE DET JAG VISTE DET FY Fan vad fult.. är det verkligen sant, ahh finns de ingen spolier tråd, som ja kjann snacka i, ja spricker
    www.familjeliv.se/Forum-5-156/m36096127.html

Här är vi förresten, spoilertråden.
  • riot

Hej, kikar in från spoilertråden. Nej, den där väldigt heta promon verkade bara vara för att jävlas, i bästa fall är det en deleted scene som kanske kommer finnas på en dvd sen eller nåt. Hursomhelst så var ju klippet ändå om att hon hjälper honom hem för att han är så full och att hon förmodligen hjälper honom av med kläderna, inte nått hett som man hoppades på. Dom är för jävliga, dom som gör promos.

• riot
    Engla75 skrev 2008-11-11 19:44:51 följande:
    Jag såg OTH på TV:n idag (de gamla avsnitten) och är säker på att Chads fästmö var med i dagens avsnitt!
    Var det avsnitt ur tredje säsongen? Där dyker hon upp i flera avsnitt.
  • riot
    Engla75 skrev 2008-11-12 10:32:44 följande:
    Jag vet inte vilken säsong...Men det handlade om att de skulle välja varsin "hunk" och intervjuade och fotograferade killarna. Bevin spanade mycket på Skills (så det är väl där deras kärlekshistoria börjar).
    Ja, då är det tredje säsongen. Där dyker hon upp titt som tätt.
Svar på tråden One Tree Hill 10