Inlägg från: missmiafia |Visa alla inlägg
  • missmiafia

One Tree Hill 10

Ja jisses Karen får inte bli kär i Dan.... fyyyyyy.... men jag tror det mer var vrede i henne som kom upp när hon fick se dan igen, fast det såg ju inte direkt ut som så men .. usch skulle inte kunna bli kär i någon som dödat min livs kärlek....

Vi får se vad som händer på söndag Jiiiiiiiiihhhhhhhoooooooo LÄNGTAR!!

• missmiafia

Jag röstar mer på Nathan för HAN är MIN FAVVO   Var ett tag sedan jag drömde en dröm som han var med i oxå.... HAHAHAHAHA

• missmiafia
    lilla carro skrev 2008-10-19 21:54:19 följande:
    Jag älskar Brooke! Peyton är en surmulen tråkmåns.. och snyggast är utan tvekan Jake.. fast han är ju inte med i dom nya =/
    JAKE JAKE JAKE där håller jag med dig! Han och Nathan är de som "slåss" om 1a platsen av "hunkarna" i serien  Synd som du säger att Jake ionte är med i de nya programne Har du sett filmen Nära & Kära!!?? I den spelar ju "Jake"(Bryan Greenberg)med Uma Thurman och Meryl Streep. RIKTIGT sevärd och MYCKET  JAKE
  • missmiafia

Tjingeling...

Jag ahr oxå hört att Lucas skall vara en riktig "skitstövel".... nu kommer jag inte ihåg vart jag läste det men det jag läste då var att Haley och Lucas INTE ALLS är vänner i verkligheten.......

• missmiafia
    riot skrev 2008-10-21 20:41:52 följande:
    Äh, bry er inte om allt skvaller, det brukar komma rapporter om att alla är skitstövlar med jämna mellanrum så det är inget att fundera över.
    SKÖN INSTÄLLNING Jag hade faktiskt förträngt att jag hade läst det där "skvallret", men nu när det kom på tal så kom det upp igen
  • missmiafia

Helluuuu...

Ja vad kommer hända i denna serie alltså!!!??? Någon som vet om det är sista programmet för säsongen nästa söndag 

Någon mer än jag som grät lite då Jamie lämnade sitt kort till Dan i söndagens avsnitt!!??

• missmiafia
    Engla75 skrev 2008-11-10 19:38:50 följande:
    Ja, vad sorligt för Brooke. Sedan trodde jag det skulle bli något mellan henne och läkaren, men det är kanske inte för sent än...?
    Hellu Jag fick oxå den känslan av att det skulle bli något med Brook och läkaren Återstrå att se...

NÅDE DEN SOM SÄGER NÅGOT OM FRAMTIDEN I OTH!!!!!! Jag har för första gången i mitt liv lyckats behärska mig ang att titta in i "framtiden" på vad som h´kommer att hända i OTH!! Så ni som vet vad som händer får vara försiktiga att INTE avslöja något för då blir jag arg Mooohhahahahaha

Kram Kram
  • missmiafia
    Engla75 skrev 2008-11-11 19:44:51 följande:
    Jag såg OTH på TV:n idag (de gamla avsnitten) och är säker på att Chads fästmö var med i dagens avsnitt!
    Jag såg oxå  det avsnittet som gick idag och lade märke till henne jag med
  • missmiafia

Åhhhhhhhhhhhhhh vad underbart dagens avsnitt var.... Längtar SÅÅÅÅÅ tills nästa vecka!!!

• missmiafia

Ja nu e det mycket som händer..... Många tankar och funderingar hos oss hur det kommer att gå... SPÄNNANDE!!!!

• missmiafia
    SaraSofia skrev 2008-12-03 18:03:05 följande:
    Det var begravning för Q. Det var väl i stort sätt det.. Dan lyckades smita från Psykonannyn (kommer ej ihåg namnet) och hittade en grav som visade sig tillhörde psykots son. Jag grät också... och Nathan var sååå snygg.. och omtänksam!
    Ja håller med dig om Nathan... ojojojjoj såger ag abra om den karln.... MmmmRäcka ut tungan
  • missmiafia

Det är lite skrämmande för jag tänkte precis på samma sak när jag läste om ddet där.... Tyckte att "mormodern" skulle kunna vara en gammal Haley...

GOD JUL till er alla passar jag på att säga nu... Tror inte jag kommer ha tid att kika in här innan jul för nu ska vi åka till Norrland och innan dess är det rull rulle!

Kram Kram

Svar på tråden One Tree Hill 10