Inlägg från: Miraklet09 |Visa alla inlägg
  • Miraklet09

One Tree Hill 10

finalen???

vad fan det tar välla inte slut redan??

e
  • Miraklet09

dem gör ett misstag vad fan :-/

jag tycker inte att man får en rättvis bild av lucas

E
  • Miraklet09

nej me  det har ja ju sett, vad dum jag är, eller ha ja, fan ja är senil :-s

E
  • Miraklet09

VAAAAAAAAAAAAAAA

JA TROR FAN INTE MINA ÖRON :-S

nej färlåt nu blir ni bara arga åå mig, haha mpste ha ut ilskan :-s

E
  • Miraklet09

JAG VISTE DET JAG VISTE DET FY Fan vad fult..

är det verkligen sant, ahh finns de ingen spolier tråd, som ja kjann snacka i, ja spricker

E
  • Miraklet09
    riot skrev 2008-10-28 12:06:48 följande:
    Nu är det ju ännu mer komiskt dock...Det har gått rykten länge om att Sophia(Brooke) och Nathan (James) skulle ha fått ihop det. Igår råkade Chad outa dom i en liveintervju, jag undrar hur stämningen är därnere nu. Det är så..väldigt knäppt!
    haha ja precis
    Mamma AnnieE skrev 2008-10-29 17:48:55 följande:
    oj då... ja lika bra att "testa" alla...Häner inte riktigt med på varför ni stör er så mycket på Lucas ???
     hehehe ahh det var spoiler tråden dem kommentarerna hörde hemma, ber om ursäkt
    E
  • Miraklet09
    vinterlärka skrev 2008-10-30 00:08:27 följande:
    Min pojkvän kallade mig till TV:n och sa att en tjej från OTH var med i Jay Leno. "Aha, Hayleye", säger jag när jag såg henne. Fast när jag fortsatte titta såg jag att det nog inte var hon. Det konstiga är att killen brukar var duktig på ansikten och hon var faktiskt så lik ibland så jag nästan trodde att det var hon i alla fall. Det var en simmare som heter Natalie Coughlin. llnw.image.cbslocal.com/29/2008/04/17/370x278...
     Hahaha ja tyckte indet var likt :-s
     Konstigt nog
    E
  • Miraklet09
    Engla75 skrev 2008-11-02 20:27:40 följande:
    Men, det hände ju inget mellan Lucas och Peyton?!
    nej det är segt

Hatar han jävla utbrott, så omoget..

tror ni lindsey dejtat en annan
    familjen Karleskans skrev 2008-11-02 20:28:49 följande:
    Jag missade dagens repris=(
    `
     repris???
    E
  • Miraklet09

YEYYYYY

HHEHEHEHEHEE:-d SÅ KAN DET GÅ

Men vadå sista, för säsongen eller

E
  • Miraklet09
    Engla75 skrev 2008-11-02 21:25:34 följande:
    Nä, hände inte så som vi såg i promon iaf...att de var i sängen tillsammans...
     nej precis :-s

jag är fan förvirrad
     händer inte dt nästa vecka då?

det är ju minst 3 klippta avsnitt kvar eller nåt dylikt ju??
    E
  • Miraklet09
    riot skrev 2008-11-02 21:36:29 följande:
    Hej, kikar in från spoilertråden. Nej, den där väldigt heta promon verkade bara vara för att jävlas, i bästa fall är det en deleted scene som kanske kommer finnas på en dvd sen eller nåt. Hursomhelst så var ju klippet ändå om att hon hjälper honom hem för att han är så full och att hon förmodligen hjälper honom av med kläderna, inte nått hett som man hoppades på. Dom är för jävliga, dom som gör promos.
     ja nu jävlar ska jag blomma upp, fan alltså kan dem inte bara hålla sig till faktan
    E
  • Miraklet09
    Mamma AnnieE skrev 2008-11-04 22:05:36 följande:
    Såg de jag med...Dem klipper ju en del sener... å de var ju sååå irriterande att dem klippt så som man hade hoppats...Trist!!! Vill ju inge helldre än att de ska bli dem två igen, juh
     klippt???
    E
  • Miraklet09
    Mamma AnnieE skrev 2008-11-07 07:21:09 följande:
    JA alltså dem som lägger ut spolisarna...Dem gör liksom om dem, klipper om senerna.Är du med då ?
     ah men ja hittade rena klipp, från tv grejen (tro ja iaf)
    E
Svar på tråden One Tree Hill 10