Inlägg från: Engla75 |Visa alla inlägg
  • Engla75

One Tree Hill 10

riot skrev 2008-11-09 19:55:01 följande:

" target="_blank">

Promo.
    Klicka här, så kommer du se en massa olika klipp till höger på sidan som du kan kika på. Där finns svaret!
  • Engla75

Ja, vad sorligt för Brooke. Sedan trodde jag det skulle bli något mellan henne och läkaren, men det är kanske inte för sent än...?

• Engla75

Jag såg OTH på TV:n idag (de gamla avsnitten) och är säker på att Chads fästmö var med i dagens avsnitt!

• Engla75

Jag vet inte vilken säsong...Men det handlade om att de skulle välja varsin "hunk" och intervjuade och fotograferade killarna. Bevin spanade mycket på Skills (så det är väl där deras kärlekshistoria börjar).

• Engla75

Jaaa vad bra det var! Riktigt otäckt med Dan tycker jag, som en skräckfilm. Men verkar det inte konstigt att Lucas kunde lämna Lindsey bakom sig så snabbt, avsnittet innan var han ju helt förstörd att hon inte ville ha honom!

• Engla75

Håller med om att det nog är Victoria som ligger bakom, men hur kan man göra så mot sin egen dotter? Det är ju sååå sjukt!!

• Engla75
    Tussan05 skrev 2008-11-24 19:32:36 följande:
    Någon mer än jag som baa väntar på att Lindsey ska ringa och säga att hon är gravid eller något? Skit om hon gör det! Men med tanke på att hennes kompis sa "har du berättat för honom" och hon sa "nej, jag kunde inte" så tror jag nästan det. Men hoppas INTE! Tråkigt att han dog, Q.
    Juuust det, det hade jag glömt! Det är klart att allt inte kan gå så lätt för Lucas och Peyton Ledsen

Jag gissar att den röda manteln som Jamie skulle ge Q får ligga på kistan eller något likannade.
  • Engla75

Tror Bevin heter samma i verkligheten också...

• Engla75

Var har Karen tagit vägen egentligen?

• Engla75

Ah, okej, fattade aldrig att de flyttade dit

Svar på tråden One Tree Hill 10