Inlägg från: Gummsan |Visa alla inlägg
  • Gummsan

Operation av hals mandlar

Kämpat i ett år för att få dom till att operera min dotter men dom vägrar ännu. Stora mandlar, alltid halsfluss (medicin redan 6ggr i år), snarkar, dålig sömn och as jobbig på dagarna.... Hon är typ ständigt förkyld och har feber en vecka i månaden ca... Trött på detta nu, haft de så sen 1års åldern nu e hon 4,5år.... Läkaren skicka remiss till Näl denna gången, hoppas att dom fixar det som Borås vägrar...

• Gummsan

Öron/Näsa/Hals är det vi vart hos. Även barn i Borås... Hopplöst. Näl sjukhus ligger i trollhättan och har hört bra saker om de stället. Får se om de kan funka där istället. Dom tänkte skicka remiss till Borås igen men jag vägrade ta det. Skylls hela tiden på att hon går hos dagmamma men de har hon gjort i över 3år så de kan inte bara ha med det att göra. Ändå har ja sagt att jag och mina syskon fick ta bort våra sen va vi nästan aldrig sjuka efter det, men ändå händer inget. Hon är så övertrött och överaktiv på dagarna att jag snart kryper ur skinnet och hon blir lessen flera ggr om dagen för hon har huvudvärk... Suck...
    /Linda

Svar på tråden Operation av hals mandlar