• Anonym (rakning)

Raka/vaxa anus?

Hallå!

Är det någon som rakar/vaxar anus? Om så vilket är bäst att raka eller vaxa. Jag har provat raka men det började klia så mycket. Hur brukar ni göra?

Tacksam för lite tips.

• Svar på tråden Raka/vaxa anus?
  • Anonym

Jag har åxå provat båda. Men jag tycker vaxa är bäst, det kan vara knäligt att få till själv, så det bästa är ju såklart att gå och få hjälp. Det blir ju bäst resultat. Håller länge.
    Risken om man ska trixa själv med spegel osv är att man blir förvirrad och drar åt fel håll, inte nice!!

• Anonym (rakning)
    Svar på #1
    Man gör sånt ifall man ska ha analsex.
  • Anonym

Kanske för att man inte vill ha en hårig röv....eller vad tror du själv?
    TS ville ha tips, inte sina kommentaret som säkert ser ut som en gorilla där bak.....

• Anonym (rakning)
    Svar på #2
    Ok vaxning. Jag har en snäll pojkvän så han kan hjälpa mig med det. Men är det vanlig vaxning som gäller då? För ben menar jag?
    Jag tänker att det inte borde klia så mycket efter att man vaxat där, eller?

Tack för svaret förresten!!
  • Anonym (rakning)
    Svar på #4
    hahaha. gorilla där bak!! Ja jag kan bjuda på den. :)
  • Anonym

Kanske för att man inte vill ha en hårig röv....eller vad tror du själv?
    TS ville ha tips, inte sina kommentaret som säkert ser ut som en gorilla där bak.....

Jag ställde en fråga jag har inte kommenterat. Hur kan du få en FRÅGA till en kommentar?

• Anonym (rakning)
    Svar på #7
    Ok inge bråk här nu. Det var säkert bara ett missförstånd. Nu har jag ju svarat på din fråga så nu vet du.:)
  • Anonym

Ok tack för svaret ts, jag tänkte aldrig att det var därför. eftersom jag inte själv har haft analsex så slog mig aldrig tanken att det var därför du skulle raka dig där bak.

• Anonym (rakning)
    Svar på #9

Jo jag förstår att du hade den funderingen. Annars är det ju som helt lönlöst att frisera sig där för ingen ska ju se det ändå. Jag stör mig inte på det annars för det är ju naturligt eftersom att det finns där.
Svar på tråden Raka/vaxa anus?