Inlägg från: Anonym (rakning) |Visa alla inlägg
  • Anonym (rakning)

Raka/vaxa anus?

Hallå!

Är det någon som rakar/vaxar anus? Om så vilket är bäst att raka eller vaxa. Jag har provat raka men det började klia så mycket. Hur brukar ni göra?

Tacksam för lite tips.

• Svar på tråden Raka/vaxa anus?
  • Anonym (rakning)
    Svar på #1
    Man gör sånt ifall man ska ha analsex.
  • Anonym (rakning)
    Svar på #2
    Ok vaxning. Jag har en snäll pojkvän så han kan hjälpa mig med det. Men är det vanlig vaxning som gäller då? För ben menar jag?
    Jag tänker att det inte borde klia så mycket efter att man vaxat där, eller?

Tack för svaret förresten!!
  • Anonym (rakning)
    Svar på #4
    hahaha. gorilla där bak!! Ja jag kan bjuda på den. :)
  • Anonym (rakning)
    Svar på #7
    Ok inge bråk här nu. Det var säkert bara ett missförstånd. Nu har jag ju svarat på din fråga så nu vet du.:)
  • Anonym (rakning)
    Svar på #9

Jo jag förstår att du hade den funderingen. Annars är det ju som helt lönlöst att frisera sig där för ingen ska ju se det ändå. Jag stör mig inte på det annars för det är ju naturligt eftersom att det finns där.
  • Anonym (rakning)
    Svar på #11

Men tack för tipset!!
  • Anonym (rakning)
    Svar på #14

Så uppfriskande gorillan att du inte tänkte raka dig. Skönt att höra att det finns någon som är obrydd. :)
  • Anonym (rakning)
    Svar på #15

jo jag har oxå fått skratta. Roligt med ärliga kommentarer och funderingar. Å ja jag ska raka mothårs så att jag slippe kliande gorilla rövar. haha. Men vänta sägs det inte att man ska raka medhårs?
  • Anonym (rakning)
    Kamme skrev 2008-10-01 13:38:23 följande:
    ajajajajaj... svider bara av tanken på att vaxa rövskägget...
    Men om man ska vara fin så får man lida pin. Är det inte så man säger. Vad skulle du säga om en tjej som du skulle ta bakifrån hade ett hårigt anus?
  • Anonym (rakning)
    Svar på #20
    Hehe.. jaja man kan ju alltid testa. Så får man se hur det går. :)
  • Anonym (rakning)
    Hella031 skrev 2008-10-01 14:37:08 följande:
    haha, får ha med sig kam och göra mittbena om man vill in dit på besök annars *skrattar åt mig själv just nu*
    Haha. Det kan kanske behövas lite vax oxå för att håret ska sitta på plats. ;)
Svar på tråden Raka/vaxa anus?