• Anonym (Ragnhild)

Tjejer som gillar tjejer

Här är en snacktråd för oss tjejer som är nån sorts intresserade av andra tjejer på mer än kompisplan. Det är inte en tråd där vi söker efter andra att ha sex med utan en tråd där man kan prata om allt utan att vara OT men känna samhörigheten med andra som vet hur det känns att gilla andra tjejer. Iallafall jag har behov av en sån tråd. Hoppas nån mer har det. Anledningen till att jag lägger den under sex och samlevnadsforumet är främst att jag själv vill vara anonym eftersom jag inte är "ute" och jag kan tänka mig att det finns andra i samma situoation. Men tänk på att om ni är anonyma, välj en tillfällig signatur och håll er till den så vi inte har 14 Anonym som man inte kan ha koll på vem som sagt vad. =)

• Svar på tråden Tjejer som gillar tjejer
  • Anonym (Have fun..)
    Anonym (Längtan) skrev 2008-12-25 19:17:12 följande:
    Hade sååå gärna velat ha en go tjej att ligga å mysa med nu, en tjej att skämma bort riktigt ordentligt, att ta hand om på alla plan med hennes välmående i sikte. Hade helt ägnat mig åt hennes tillfredsställellse, på alla plan och inte nödvändigtvis sexuellt menat... Ååååh vad jag längtar efter en feminin gullig tjej att bara kramas och gosa med ibland. Kvinnor är såååå underbara! Någon frivillig? Räck upp handen..
    Pick me! Pick me! Pick me!!!!!!! Kyss
  • Anonym (Längtan)

Berätta om dig själv då...

Anonym (Have fun..) skrev 2008-12-25 20:46:34 följande:

Pick me! Pick me! Pick me!!!!!!!
  • Anonym (isabell)

hahahhahaaa, ursäkta men jag tyckte det var lite rolig
  • Licens To Kiss

Hahaha varför är ni desperata?

• Licens To Kiss

hihi är du femme?

• Licens To Kiss

Jag ska vara singel i ett år minst. Har kommit underfund med att jag har involverat mig med helt fel tjejer.

Liten annons slänger jag in då haha

Du tjej som är längre än 165 cm (mig), är femme, tycker om att träna och eller gå raska långa promenader, ordnad vardag, tycker att livet leker, inte är svartsjuk, har ditt bagage men som inte styr ditt liv i nuläget, du vet hur du ska bete dig bland folk, är snäll och gullig. Barn eller inte spelar ingen roll bara du är barnkär och vill ha barn själv, har lätt för att visa känslor och ansvarlig över ditt liv. HÖR AV DIG TILL MIG!

• LadyWillow

Liten fråga bara, varför är längden viktig?

Himmelkropp skrev 2008-12-25 22:24:11 följande:
    Jag ska vara singel i ett år minst. Har kommit underfund med att jag har involverat mig med helt fel tjejer.Liten annons slänger jag in då hahaDu tjej som är längre än 165 cm (mig), är femme, tycker om att träna och eller gå raska långa promenader, ordnad vardag, tycker att livet leker, inte är svartsjuk, har ditt bagage men som inte styr ditt liv i nuläget, du vet hur du ska bete dig bland folk, är snäll och gullig. Barn eller inte spelar ingen roll bara du är barnkär och vill ha barn själv, har lätt för att visa känslor och ansvarlig över ditt liv. HÖR AV DIG TILL MIG!
  • Licens To Kiss

Jag har lite problem med tjejer som är kortare än mig. Fråga mig inte varför. Kanske för att jag tycker att jag är så kort själv. Vill vara längre.

LadyWillow skrev 2008-12-27 12:32:12 följande:
    Liten fråga bara, varför är längden viktig?
  • LadyWillow

Okej.

Himmelkropp skrev 2008-12-27 12:35:43 följande:
    Jag har lite problem med tjejer som är kortare än mig. Fråga mig inte varför. Kanske för att jag tycker att jag är så kort själv. Vill vara längre.
  • pussgurkan86

Jag vill inte vara anonym. Jag skäms inte över att jag är bisexuell. Jag hoppas jag får vara med här.

Svar på tråden Tjejer som gillar tjejer