• Anonym

Strap on på min kille???

Men hallå, vem har fördomarna här... varför skulle han kolla om han är bög bara för att han gillar att bli stimulerad där bak. Jag har provat att strappa en kille, det var jättekul. Finns de med vibration i för dig också som ger njutning för båda.

Så mitt råd är kör på men hantera dina egna fördomar först... Mitt andra råd är att köpa något relativt smalt och litet avpassat för analen. Min strap är för stor egentligen därav har den inte använts så mycket.

Lycka till och som sagt, kör på... det handlar ju om njutning inte om moral eller frågeställningar ang. homosexualitet. Sånt är trams.

• Anonym
    Anonym skrev 2008-10-01 19:41:29 följande:
    Men hallå, vem har fördomarna här... varför skulle han kolla om han är bög bara för att han gillar att bli stimulerad där bak. Jag har provat att strappa en kille, det var jättekul. Finns de med vibration i för dig också som ger njutning för båda. Så mitt råd är kör på men hantera dina egna fördomar först... Mitt andra råd är att köpa något relativt smalt och litet avpassat för analen. Min strap är för stor egentligen därav har den inte använts så mycket. Lycka till och som sagt, kör på... det handlar ju om njutning inte om moral eller frågeställningar ang. homosexualitet. Sånt är trams.
    *håller med*
  • Anonym

Anonym (tjej) skrev 2008-10-01 19:45:12 följande:

Svar på #2Håller med alltiop Vad är då jag som tänder på killar som kysser varann?? hehe
    Det är ju så gulligt!
  • Anonym
    snapdragon skrev 2008-10-01 19:52:16 följande:
    gulligt?
    Ja. Gulligt! Jag tycker det.
  • Anonym

Jag håller med om att du ska prova. Det finns fler killar än vad man tror som gillar att blin påsatta i baken. Det är ju sällan man hör någon erkänna det.

Min sambo tycker det är jätteskönt att bli påsatt bakifrån, när jag har kontrollen över honom.

Så om det känns bra för din del, så kör hårt!!! (ta inte hårt bokstavligen -:D )

• Anonym

Nej, det fattar jag att du inte vill. Har kikat in tidigare tillfällen och det ska jag säga, jag lyfter på hatten för dom FLare som kan sätta på sin gubbe med en strap. det kommer aldrig att ske, kan jag lova. Vi har visst leksaker och ett hett sexliv men det gör jag alllldrig.

• Anonym

åhh det går emot mig att vara anonym men min kille skulle dö om han visste att jag skvallrade om det här. Jag använder oxå en strapon på min sambo. Den här faktiskt
    www.lustjakt.se/Transition/Shop/Pages/Shop_Product.aspx
    Den är rätt stor men det var han som valde ut den.
    Det började väl lite mjukt med att man stuppade upp ett finger därbak, sen satt vi o skämtade nån dag att vi skulle köpa en strap-on och efter några dagar kom det hem en på posten. Den är mycket uppskattad. Han njuter som fan och jag blir skitkåt av att han tycker det e så skönt. Han brukar kika ut ibland ur duschen o -gumman, har du lust att sätta på mig?
    Jag tycker absolut att du ska testa. Och första gången kändes det lite konstigt men det går över snabbt.

• Anonym

Berätta att det e en dröm du har som hon kan uppfylla. Första gången är ju svårast. Man känner sig faktiskt lite dum. Hjälp till vid införandet oxå, som tjej känner man ju inte rikigt vad man gör eller var man är nånstans.
    Vi brukar köra bakifrån i duschen eller att han ligger på köksbordet och jag står framför. hehe, fan vad kinky det låter. Men då tycker jag att det är lättast och han tycker det e skönast. När vi kör bakifrån får han runka själv och framifrån runkar jag. Lycka till!Flört

Anonym (Nyfiken) skrev 2008-10-17 15:42:28 följande:
    Jag skulle gärna vilja bli påsatt av min sambo. Hon verkar dock än så länge inte vara helt tänd på det.Några tips på hur man kan få henne på andra tankar?? Ni som har gjort det, vilken ställning är bäst? Runkar man kuken samtidigt eller hur göör man?
Svar på tråden Strap on på min kille???