• Anonym (förvirrad)

    Strap on på min kille???

    Nu vill jag inte ha en massa svar att min kille ska kolla om han är bög.. eller att jag ska inte göra saker jag inte vill, inga moralpredikningar tack!!

    Jag skriver för att ventilera min oro...

    Jag och min kille har ett otroligt spännande, hett och bra sexliv. Vi gör allt det vi fantiserar om och ingenting känns fult eller konstigt. Jag har vid flera tillfällen stimulerat min kille där bak och jag blir galen va upphetsning när jag ser hur skönt han tycker att det är.

    Nu kom han med en fråga, om jag kan tänka mig att vi använder en Strap-on! Jag vet inte vad jag ska tycka, jag vet inte om jag tycker att det är okej. Det går över gränsen en del för min del, men det är svårt om han nu vill detta!

    Någon som har prövat? Någon med några sunda tankar angående detta?

  • Svar på tråden Strap on på min kille???
  • Anonym (oj)

    Jag vet att du skrev att du inte ville ha svar om bög eller liknande MEN om detta var min pojkvänn så hade jag börjat undra.
    Räcker inte ett finger alltså vill han ha mer!
    Prova kan ni väl göra men jag skulle känna mej dum!

  • Anonym

    Men hallå, vem har fördomarna här... varför skulle han kolla om han är bög bara för att han gillar att bli stimulerad där bak. Jag har provat att strappa en kille, det var jättekul. Finns de med vibration i för dig också som ger njutning för båda.

    Så mitt råd är kör på men hantera dina egna fördomar först... Mitt andra råd är att köpa något relativt smalt och litet avpassat för analen. Min strap är för stor egentligen därav har den inte använts så mycket.

    Lycka till och som sagt, kör på... det handlar ju om njutning inte om moral eller frågeställningar ang. homosexualitet. Sånt är trams.

  • Anonym (förvirrad)

    Klart man undrar... men jag är ganska säker på att det inte är så. Jag vet hur mkt killar kan njuta av sin G-punkt där bak.

    Det är just det att känns dumt. Jag vet inte vad jag ska tycka riktigt!

  • Anonym
    Anonym skrev 2008-10-01 19:41:29 följande:
    Men hallå, vem har fördomarna här... varför skulle han kolla om han är bög bara för att han gillar att bli stimulerad där bak. Jag har provat att strappa en kille, det var jättekul. Finns de med vibration i för dig också som ger njutning för båda. Så mitt råd är kör på men hantera dina egna fördomar först... Mitt andra råd är att köpa något relativt smalt och litet avpassat för analen. Min strap är för stor egentligen därav har den inte använts så mycket. Lycka till och som sagt, kör på... det handlar ju om njutning inte om moral eller frågeställningar ang. homosexualitet. Sånt är trams.
    *håller med*
  • Anonym (tjej)
    Svar på #2
    Håller med alltiop

    Vad är då jag som tänder på killar som kysser varann?? hehe
  • snapdragon

    jag förstår inte riktigt, skulle han vara bög för att han vill testa att bli påsatt med strap-on?

  • Anonym

    Anonym (tjej) skrev 2008-10-01 19:45:12 följande:


    Svar på #2Håller med alltiop Vad är då jag som tänder på killar som kysser varann?? hehe
    Det är ju så gulligt!
  • snapdragon

    gulligt?


    Anonym skrev 2008-10-01 19:50:46 följande:
    Anonym (tjej) skrev 2008-10-01 19:45:12 följande:Det är ju så gulligt!
  • Anonym (förvirrad)

    Men lugna och fina nu, JAG är inte rädd för att han har dragning åt andra hållet! Jag skrev i ett annat forum där alla hoppar på mig med att han är bög etc... Jag stimulerar honom gärna där bak! Jag tycker bara att det känns lite konstigt! Han får gärna ta mig med den med!

    Ville bara bolla med någon annan som gjort!

  • Anonym (Neee)

    Att vara bög är väldigt mycket mer än att vilja bli tagen där bak. :)

    Det är med stor säkerhet fler killar som är nyfikna på sådan stimulering än som vågar erkänna det av någon sorts tramsig homofobi. Du verkar ha en sund inställning, och passa på att njut av din kille som verkar trygg i sig själv och vågar prova saker, givet att du själv också tycker att det känns ok.

    Har ni provat analsex innan (på dig) ?

Svar på tråden Strap on på min kille???