Strap on på min kille???
Anonym (oj) skrev 2008-10-01 19:39:50 följande:
Jag vet att du skrev att du inte ville ha svar om bög eller liknande MEN om detta var min pojkvänn så hade jag börjat undra.Räcker inte ett finger alltså vill han ha mer! Prova kan ni väl göra men jag skulle känna mej dum!
Men om du faktist läste om att hon INTE ville ha svar om bög osv, var felklickade det när du ändå skrev om det? :-/**************************************
TS: Det är ju alltid individuellt vad man tycker är 'ok' och inte. Strap on på kille är ju så förbjudet man kan komma liksom, då det sitter väldig symbolik i 'påsättandet', som svaret ovan påvisar med all tydliget. Hade det inte funnits, så hade det ju inte varit ngr problem.
Nu skrev du inte hur du bruka stimulera din kille 'där bak'. Har ni inte redan använt en dildo, så prova det. Det är ju liksom ett mellansteg på vägen till strapon penetration sas. Då kan du ju känna hur det känns, och kanske märka om det är ok att gå längre. Har ni redan använt dildo, så försök tänka att strap är samma sak, med tillägget att den sitter på dig, så kanske du kan få en känsla om det kommer att va ok eller inte.