Inlägg från: Anonym (förvirrad) |Visa alla inlägg
  • Anonym (förvirrad)

Strap on på min kille???

Nu vill jag inte ha en massa svar att min kille ska kolla om han är bög.. eller att jag ska inte göra saker jag inte vill, inga moralpredikningar tack!!

Jag skriver för att ventilera min oro...

Jag och min kille har ett otroligt spännande, hett och bra sexliv. Vi gör allt det vi fantiserar om och ingenting känns fult eller konstigt. Jag har vid flera tillfällen stimulerat min kille där bak och jag blir galen va upphetsning när jag ser hur skönt han tycker att det är.

Nu kom han med en fråga, om jag kan tänka mig att vi använder en Strap-on! Jag vet inte vad jag ska tycka, jag vet inte om jag tycker att det är okej. Det går över gränsen en del för min del, men det är svårt om han nu vill detta!

Någon som har prövat? Någon med några sunda tankar angående detta?

• Svar på tråden Strap on på min kille???
  • Anonym (förvirrad)

Klart man undrar... men jag är ganska säker på att det inte är så. Jag vet hur mkt killar kan njuta av sin G-punkt där bak.

Det är just det att känns dumt. Jag vet inte vad jag ska tycka riktigt!

• Anonym (förvirrad)

Men lugna och fina nu, JAG är inte rädd för att han har dragning åt andra hållet! Jag skrev i ett annat forum där alla hoppar på mig med att han är bög etc... Jag stimulerar honom gärna där bak! Jag tycker bara att det känns lite konstigt! Han får gärna ta mig med den med!

Ville bara bolla med någon annan som gjort!

• Anonym (förvirrad)

Tack för dina snälla ord!

Jaddå det har vi testat och det gillar vi båda två

• Anonym (förvirrad)

Anonym (Lilla jag) skrev 2008-10-01 21:51:28 följande:

Killar har prostatan analt och därför njuter många killar extra mycket av analsex.Testa Strap-on, testa mer än en gång också. Allt känns ju lite konstigt första gångerna innan man kan slappna av. Med en strap on så byter man ju också roller. Och det är ovant.Jag njuter av att sätta på min kille med strap on för att jag ser att han njuter så mycket.Jag har valt en strap on som också går inåt, för att det ska ge mig mer stimulans samtidigt.lustjakt.se/Transition/Shop/Pages/Shop_Produc...
    Åh det låter som en bra idé! Jag gör det inte bara för hans skull utan min egen med... så egoistisk är jag! Men det känns pinsamt, vet inte riktigt hur....

tack! puss
  • Anonym (förvirrad)

Kollade på sidan du länkade till, gud jag blir ju nervös av bara tanken!!

Anonym (Lilla jag) skrev 2008-10-01 21:51:28 följande:

Killar har prostatan analt och därför njuter många killar extra mycket av analsex.Testa Strap-on, testa mer än en gång också. Allt känns ju lite konstigt första gångerna innan man kan slappna av. Med en strap on så byter man ju också roller. Och det är ovant.Jag njuter av att sätta på min kille med strap on för att jag ser att han njuter så mycket.Jag har valt en strap on som också går inåt, för att det ska ge mig mer stimulans samtidigt.lustjakt.se/Transition/Shop/Pages/Shop_Produc...
  • Anonym (förvirrad)

Tack alla för era seriösa svar!

Jag har använt en snake på honom och en g-punkt stav så helt främmande är det ju inte, men en dildo känns så, ja ni vet vad jag menar. Samtidigt blir jag lite k*t av tanken att testa...

Vem vet, kanske beställer och överraskar honom. Synd att dom ska se så groteska ut!

Puss på er alla

• Anonym (förvirrad)

Gud vad kul att se, det verkar till att vara ganska många som faktiskt gör detta! Många killar är nog livrädda för att nämna det. Vad skönt för dessa att ha så "open minded" tjejer/flickvänner/sambos som oss här!

Var det era killar som ville testa så att dom sa de eller var det ni som föreslog?

• Anonym (förvirrad)

GoForIt

Vilken härlig historia!

Ja jag ska nog testa, det får nog bara mogna inom mig lite. Känns skumt trots allt! Visst är det skönt där bak! Och det ska ju va ännu skönare för honom ;)

• Anonym (förvirrad)

Men detta är ingen diskussion om att han skulle vara det! Jag tror inte det över huvudtaget!

• Anonym (förvirrad)

fniss, att min kille vill. Han är på med allt snusk ;)

Vad bra tips att börja lugnt med mig själv. Jag tycker bara att alla strapons ser så nasty ut, men det är kanske bra att den är svart ;)

• Anonym (förvirrad)

Tack Yamamoto, då missförstod jag dig, jag ber så mkt om ursäkt!

• Anonym (förvirrad)

Tänkt att pröva till helgen.....

• Anonym (förvirrad)

Fick en länk här så det blev den! Hoppas den hinner komma till i morgon :)

• Anonym (förvirrad)

Men åh!!! Jag vågade inte!!! Det tar emot av någon anledning, jag måste vänja mig mer. Jag vill att han ska va mannen. Hu vad konstigt, jag vill men vill inte!

• Anonym (förvirrad)

Härligt att se så många sugna!!! Någon som testat än?

Svar på tråden Strap on på min kille???