• DCLXVI

dårt asöires setuG

Mårrn mårrn.

Nu ska jag sätta mej å läsa "Socialt arbete, politik och professionalisering". Har hemmastudier heeeela nästa vecka, vi ses mer då.

• DCLXVI

Jag är inte heller gravid, och planerar inte att bli det heller - nånsin mer.

• DCLXVI

Morrn morrn!! Jag sitter och pluggar, rädda mej!!!

• DCLXVI

o GUTEGIRL o skrev 2008-10-06 09:02:23 följande:

Det måste jag också göra.
    Usch, det är synd om oss. Jag sitter och tragglar med en jävla fallbeskrivning och ska definiera huvudproblem, beskriva å skilja ut det från övriga problem. Använda 8-10 centrala teorier/begrepp...
  • DCLXVI
    Suri skrev 2008-10-06 09:08:33 följande:
    Jag måste gå och sova en stund till. Jag kan göra det nu. För jag jobbar ju inte. Shit vad trött jag är!!
    Åh, gud vad skönt att sova en stund!! Det skulle ju jag teoretiskt kunna med eftersom gubben tog Skrutten med sej till en kompis. Men jag BORDE verkligen plugga. Därför är jag duktig och gör det! *förnuftig*
  • DCLXVI

Fröken Sophia skrev 2008-10-06 09:13:10 följande:

Skulle du kunna dela med dig av det där förnuftet så skulle det sitta som en tja...sportkeps???
    *kopplar en USB-kabel till Sophias hjärna och klickar på kopiera* Sådär, överföringen tar bara några minuter...

(fast ÄR jag så förnuftig tro?? Jag är ju ändå härinne...)
  • DCLXVI

Fröken Sophia skrev 2008-10-06 09:15:17 följande:

Vad pluggar du förresten?
    Såssiånåm
  • DCLXVI

Fröken Sophia skrev 2008-10-06 09:22:54 följande:

Fick precis upp ett "fatal error" meddelande framför ögonen
    Jaha, här stod det "Du har utfört en förbjuden åtgärd" kanske man inte får göra så??
  • DCLXVI

Fröken Sophia skrev 2008-10-06 09:24:11 följande:

Å såssiånåm, så snådigt.Ska du bli någon speciell sort? Kanske kurator, och sitta med en packe vita näsdukar i ett tråkigt rum på ett sjukhus och se inkännande ut? *ryser*
    Haha, ja faktiskt är det ditåt det lutar. Skaffa en vinylsoffa och en bekväm stol åt mej själv. Sitta och säga hum och mm och fråga hur det kändes så?
  • DCLXVI

Fröken Sophia skrev 2008-10-06 09:28:37 följande:

Mmmm, hur måååår du nu då? *lägg huvudet på sned*Hur gåååår det? Har du kunnat gråta? *sträck fram en näsduk*Hur kändes det när han sa så??? *humma instämmande vid svar*Du vet att du inte får stänga dörren till det där sorgerummet, du måste tillåta dig att gråta, det vet du va??? *le lite uppmuntrande*Ska jag be läkaren att sjukskriva dig ett tag till?
    Åhhh jag kan OCKSÅ.
    Ska vi starta en mottagning ihop?? I nån flådig stadsdel i Sthlm, ta svindyrt betalt och bli äckligt rika samtidigt som vi vet ALLT om de fina folkets problem. *snilleblixt*
Svar på tråden dårt asöires setuG