• DCLXVI

dårt asöires setuG

Jag skulle aldrig köpa ett rosa plagg åt Skrutten om han inte själv uttryckligen bad om det. Inte heller åt en ev dotter för jag HATAR rosa kläder!!! Rosa sked har han dock, och gillar rosa sugrör. Det gör mej inget, men det är nåt med rosa kläder som stör mej.

If you´re 555, I am 666... vanligjavlablogg.blogspot.com/
  • DCLXVI

Fan vad jag har hosta. Synd om mej, även haft ett envist svampangrepp så jag kliat sönder snippan/musen/hönan/muffen så det svider...

• DCLXVI
    Suri skrev 2008-10-24 12:00:31 följande:
    Dagens ros till Stringen som jobbat lite extra några kvällar (trots pappa-ledighet och mina sura miner) och nu kom med ett kuvert som var märkt "Annas klädfond" med 1500kr i. Nu är han förlåten och får gärna jobba mer extra. De kan ibland!
    Naaaaw va sött!
  • DCLXVI

Jag grät till Godzilla när jag var gravid, det var så sorgligt när de dödade henne i slutet, hon som bara ville försvara sina ägg. Gråter

• DCLXVI
    KarJac skrev 2008-10-25 17:18:39 följande:
    HEEEJ HEEEJ!Idag har jag shoppat. Och shoppat. Och så har jag lagat mat. Och druckit öl.Jag antar att alla antecknar!
    *antecknar* Kan du specifiera lite mer?? Vad shoppade du? Vad var det för öl du drack?
  • DCLXVI

Vad är det för seriösa diskussioner här ikväll??  Taggtråd i snippor och jag vet inte allt.

Ang. fingrar i munnen: jag tycker det är oacceptabelt. Sådeså. Tycker jag även om vävnadslim/taggtråd i PP:s snippa. (och i andras med iofs)

Svar på tråden dårt asöires setuG