Inlägg från: Tant Greta |Visa alla inlägg
  • Tant Greta

dårt asöires setuG

God morgon!Vill rekommendera en film:Himlens Hjärta.Persbrandt,Endre bl a.Relationsdrama ,otrohet,lögner,vänskap mm.Ingen actionfilm direkt,endast 2par i hela filmen.4 Gretor får den.

• Tant Greta

Döh.5 såklart.Har du aldrig kollat på Filmkrönikan?

• Tant Greta

hehe Jungfu,du låter som en lojal och fin vän.Verkligen.

• Tant Greta

Nu dog gamla tråden.God natt gute och jungfu.

• Tant Greta

Bra jobbat musen,8 på raken!Vi är på väg t stugan,70mil kvar.Halvligger i baksätet och äter godisfrukost.

• Tant Greta

Yeah...fattar ni vad lyxigt det känns att surfa på en RIKTIG dator och inte på en fjuttig mobil?*glad*
    Har även DiscoveryGladKrabbfiskarna NÄR?
    Å så kan jag äntligen göra smileys igenCoolGråterGeneradFot i munnnenLedsenOskyldigOskyldigKyssSkrattandePenga munHemlisGladFörvånadRäcka ut tunganFundersamFlörtSkrikandes

Fick jag med alla?

• Tant Greta
    KarJac skrev 2008-10-06 15:39:42 följande:
    Heeeeeeeeeeeej Krätchen.
    Häääj!
    Skulle kolla in den nysprutade kuken,hans profil är ju borttagen*mikket pesviken*
  • Tant Greta
    Venus von Willendorf skrev 2008-10-06 15:58:44 följande:
    Tant Greta skrev 2008-10-06 15:05:50 följande: ÅÅÅÅ vad avundsjuk jag blir. Jag har bara en IBM thinkpad med lösa tangenter som jag ärvt efter sonen. På den är det tänkt att jag ska avhandla Mitt Livs Roman. Smilisar hade varit så andvändbara på FL. Visst hjälper de att förhindra att man blir missuppfattad?
    Jajamen,ös på med smileys,man kommer undan med mycket iaf.
  • Tant Greta

Eehh...grannens son susade precis förbi på en fyrhjuling(för vuxna)..själv...han är 6år.
    Pappan promenerade 50m bakom.

Bara i Norrland,bara i Norrland.

• Tant Greta
    DanBe skrev 2008-10-06 21:15:31 följande:
    o GUTEGIRL o skrev 2008-10-06 21:08:16 följande: var det du som hade orange klänning och var skitfull?
    Det var KarJac
Svar på tråden dårt asöires setuG