Inlägg från: Tant Greta |Visa alla inlägg
  • Tant Greta

dårt asöires setuG

Millimina skrev 2008-10-08 14:30:09 följande:
    Din personlighetstyp:Kreativa, handlingskraftiga och snabbtänkta. Duktiga på många saker. Tycker om att debattera och kan vara angelägna om att få sista ordet. Entusiastiska över nya idéer och projekt, men kan brista i förmåga att hantera vardagliga rutiner. Oftast frispåkiga, uppriktiga och bestämda. Uppskattar att umgås med andra och är själva stimulerande sällskap. Utomordentlig förmåga att förstå komplicerade koncept och finna logiska lösningar på problem.Karriärer som skulle kunna passa dig:Entreprenörer, jurister, psykologer, fotografer, konsulter, säljare, skådespelare, ingenjörer, forskare, uppfinnare, marknadsförare, programmerare, komiker, analytiker, kreditrådgivare, journalister, psykiatriker, PR-ansvariga, designers, skribenter, artister, musiker, politiker.
    Haha,taget!
    Du blir mitt semestersällskap
  • Tant Greta
    jungfu skrev 2008-10-08 14:41:57 följande:
    ...och här har ni mig Din personlighetstyp:Populära och känsliga, med enastående social kompetens. Utåtriktade och empatiska. Uppriktiga och ärliga i sin strävan att förstå hur andra mår. Tycker i allmänhet inte om att vara ensamma. Ser allt ur ett mänskligt perspektiv och ogillar objektiv analys. Mycket framgångsrika i att hantera relationsproblem och att leda debatter. Vill vara till nytta för andra och sätter troligen andras väl före sitt eget.Karriärer som skulle kunna passa dig:Lärare, konsulter, psykologer, socialarbetare, personalvetare, präster, affärsbiträden, säljare, HR-personal, direktörer, eventkoordinatorer, politiker, diplomater, skribenter, skådespelare, designers, hemmafruar/hemmamän, musiker.
    Ååh fan,en riktig 10poängare
  • Tant Greta
    M y skrev 2008-10-08 21:05:52 följande:
    på FL....fast inte här på er
    Har du nya kompisar????Förvånad
  • Tant Greta
    o GUTEGIRL o skrev 2008-10-08 20:42:36 följande:
    Vafan! Var håller ni hus?
    grannarna kom över på fika,missade pga det Bonde söker frau*besviken*
  • Tant Greta
    o GUTEGIRL o skrev 2008-10-08 22:02:33 följande:
    Tusan, vilka grannjävlar!!
    Åt upp all min choklad gjorde de ocksåSkrikandes

Var det några godbitar i Bonde...?
  • Tant Greta
    o GUTEGIRL o skrev 2008-10-08 22:10:15 följande:
    Kan du få dem vräkta?
    Nja,ska kolla upp saken imorrn.
    Så jäkla jobbiga är de,de brukar klippa vår gräsmatta innan vi kommer hit,sätta på värme&vi surfar på deras router.
    Fatta vad jobbiga de är... 
  • Tant Greta
    Trogga skrev 2008-10-08 22:09:24 följande:
    De fick bara breven idag

Aha,då har jag inte missat så mycket.

Kan kanske kolla på nätet när sambon lagt sig,annars får jag en töntstämpel i pannan

• Tant Greta
    Millimina skrev 2008-10-08 22:19:09 följande:
    greta, eller så blir han nervös kanske? För det skulle kanske vara optimalt för dig? En bonde i vardagen och en pendlare lite emellanåt.
    Brukar skoja om det,men han kallar det otrohet.
    *tuggar tuggummi*

Nej då,jag är så nöjd så mina sambofria veckor,ensamvargen i mig lever ut då.
  • Tant Greta
    Suri skrev 2008-10-08 22:28:59 följande:
    I morgon... I morgon.  Då ni. Kommer han. Kung Louie!!
    Wow vad kul!Vilken tid?
    ska tänka på dig då! 
  • Tant Greta
    Millimina skrev 2008-10-08 22:37:24 följande:
    Trogga, skrattade ordentligt åt den improviserade nappen. Hade nästan tänkt gå upp i skogen för att ta en kik på er i eftermiddags, men jag hade så roligt här, med alla personlighetstester. Nästa onsdag, samma tid, samma plats?

Stalker?Stod det något om det i personlighetstestet?
Svar på tråden dårt asöires setuG