Inlägg från: Fröken Sophia |Visa alla inlägg
  • Fröken Sophia

dårt asöires setuG

vickis75 skrev 2008-10-09 08:49:17 följande:
    FS - jag läste här.
    Aha. När hon skrev det låg jag i sängen och filmade min mage med mobilkameran
  • Fröken Sophia
    vickis75 skrev 2008-10-09 08:55:09 följande:
    Åh blev filmen bra?
    Njae, det var för dåligt ljus. Jag får be Surfer ta fram den riktiga videokameran och göra ett försök, det skulle ju vara coolt att fånga sparkarna och buffarna på film (åhhhh nu VET jag vad ni tänker, snuskfior)
  • Fröken Sophia
    KarJac skrev 2008-10-09 09:07:11 följande:
    Ackis? Vad är det? Ge mig en länk! VIll kolla bebisar.
    Akademiska sjukhuset i Uppsala
  • Fröken Sophia
    Millimina skrev 2008-10-09 09:19:00 följande:
    mm, sa ju det! Sannolikt att det inte fötts några barn under hela dygnet igår?? Nio om dagen brukar det bli åtminstone
    KarJac skrev 2008-10-09 09:20:38 följande:
    De kanske är sega med att lägga upp webbisarna. *sur*
    Det står ju faktiskt att det kan ta några dagar....

.....och nu ska jag jobba igen...
  • Fröken Sophia
    Perry the Platypus skrev 2008-10-09 10:07:19 följande:
    Fan. Jag ska inte titta på nyfödingar. Blir alldeles hungrig och förvirrad och olycklig.
    Ähhh...Bella, det där lät som om du ÄTER nyfödingar, fast du VET att det är fel.

Du kommer att få låna och mysa med min nyföding så mycket du vill sen (men jag kommer att bevaka er varje sekund Fundersam)
  • Fröken Sophia

Surfers mamma hade vita vinbär i en Sachertårta. Det var gott...

• Fröken Sophia

*st-st-st-a-a-a-a-m-m-ar av chock*

Ho-o-o-on sn-sn-sn-o-o-o-d-d-e m-m-m-itt rä-rä-rä-kch-ch-ips.

• Fröken Sophia

Nej, jag hoppades på Joyce Carol Oates, en författare som jag faktiskt läst något av. Inte gillat, men läst.

• Fröken Sophia
    Tant Greta skrev 2008-10-09 13:15:17 följande:
    *smäller Bella på fingrarna-HÅRT*
    *tittar tacksamt på*
  • Fröken Sophia

Jag förstår inte vill man som svensk författare väljas in i Svenska Akademien? Jag menar utesluter man inte sig själv från Nobelpriset då?

Är det inte egentligen därför Kerstin Ekman inte deltar i arbetet, för att hon hoppas. Och hoppas. Och hoppas. Trots att hennes "Händelser vid vatten" måste var den svenska bok jag hatar mest av alla jag läst.

Svar på tråden dårt asöires setuG