Inlägg från: Fröken Sophia |Visa alla inlägg
  • Fröken Sophia

dårt asöires setuG

MissKaos skrev 2008-10-13 13:50:58 följande:
    Varför skulle man isf vilja veta öht???Jaghar ingen koll på vad min man gör/inte gör i det fallet. Passar mig perfekt..
    Nej jag behöver inte veta. Han vet ju inte om att jag använder Kaninen då och då när han inte finns tillgänlig.

Jag tror dock att jag skulle tillhöra den kategorin av tjejer som skulle bli lite stött om han onanerade i duschen, istället för att komma ut ur den ,nyduschad och härlig, och sätta på mig Räcka ut tungan
  • Fröken Sophia
    siamusen skrev 2008-10-13 13:52:54 följande:
    Fröken Sophia skrev 2008-10-13 13:49:45 följande: Tydligen. Jag far ju inte smaka, ungen tar allt sjâlv
    Ehhh....musen. Där kanske ni har lösningen. INGET KNARK TILL GASSE!!!!
  • Fröken Sophia

..och inget godis, inget socker, ingen läsk...

• Fröken Sophia
    siamusen skrev 2008-10-13 13:56:45 följande:
    Fröken Sophia skrev 2008-10-13 13:55:21 följande: far han ju oftast inte. Godis hânder, men lâsk far han inte och socker âr atminstone jag försiktig med med tanke pa hur hyper han är utan. Han far inte ens C-vitaminer.
    Helt galet att han är så hyperaktiv i alla fall. Har ni kollat så att han inte har någon "bokstavssjukdom" eller hur är det?? Kan ju inte var så kul för honom heller menar jag att fara runt som en tott när resten av världen sover..
  • Fröken Sophia

Har någon förresten lyckats lista ut vem "artisten" är??

• Fröken Sophia
    Chilimon skrev 2008-10-14 09:06:37 följande:
    Är det här jag och Greta om 40 år?
    åhhhh iiiiiiisch
  • Fröken Sophia
    Perry the Platypus skrev 2008-10-14 09:09:35 följande:
    *på väg till VC med minigrisen*
    Fortfarande inte bra i ögonen??
  • Fröken Sophia

Och minigris och minigris. Varför inte spädgris??

• Fröken Sophia
    Perry the Platypus skrev 2008-10-14 09:15:49 följande:
    Han var kokig i ögonen igen nu imorse och hostar nästan ur sig lungorna så det är nog bäst att nåt proffs tar sig en titt på honom.
    Fundersam japp låter verkligen som så. Stackarn
Svar på tråden dårt asöires setuG