Inlägg från: Tant Greta |Visa alla inlägg
  • Tant Greta

dårt asöires setuG

siamusen skrev 2008-11-30 21:14:49 följande:
    fr.justin.tv/siamusen
    Varför så dåligt ljud?
  • Tant Greta
    Millimina skrev 2008-11-30 21:46:15 följande:
    Nu är jag på teve!!
    Var?
  • Tant Greta

Jaha,är på jobb,värsta rean och min fot vill inte gå mer idag Måste ju köpa julklappar.BAJS! Vad bra att Gasse fått medicin!Tänk om du får sova på riktigt nu musen!?

• Tant Greta

GOD MORGON! Hurra för Gasses knark,hoppas det funkar. *grisfötter*

• Tant Greta
    Pynta skrev 2008-12-05 19:55:07 följande:
    Aha! The tråd is back on!! Så trevligt.Det finns bild på Parvel i mitt galleri. En flyttgubbe
    Vilken sötnos
  • Tant Greta
    Pynta skrev 2008-12-07 00:33:51 följande:
    Överraskande och glädjande att läsa att det inte bara är jag som har haft det dötrist idag. Trodde att alla andra hade roliga och spännande liv.
    Joo,jättespännande liv har vi andra Promenerat och hyrt 7 dvd...en film har vi sett ,nr 2 ska vi se nu.Julmarknad imorrn.

*dör av spänning*
  • Tant Greta
    Garageänkan skrev 2008-12-07 00:55:36 följande:
    Nu åkte KB och alla andra som var här iväg en stund. Jag sitter och sippar juice och är på gott humör... tänker alla sova nu?Om ni undrar vad min bror är för kuf så är det så att han varit missbrukare och denna tjej "räddade" honom ur missbruket men har i princip blivit hans nya missbruk. Hon har beskärt bort hela hans liv och tagit över det och gjort han till en marionett. Det är ungefär som när en kvinna blir slagen men inte lämnar mannen men tvärtom. Han måste inse det själv för att komma ur det. Visst har han kanske fattat det nu men han vill ju barnets bästa också och jag förstår om han inte vågar lämna barnet ensam me henne...
    Vi ska kolla på film Fick du mat på julbordet?

Låter som att din bror kan klara sig själv numer?Dumpa bruden!
  • Tant Greta
    Garageänkan skrev 2008-12-07 01:01:20 följande:
    Tant Greta skrev 2008-12-07 00:59:30 följande: Kokt potatis, kokt morot, kokt broccoli. Och grönsallad...
    En riktig festmåltid
  • Tant Greta
    Pynta skrev 2008-12-07 00:58:45 följande:
    Tant Greta skrev 2008-12-07 00:47:23 följande: Värsta draget ju!
    Eller hur? Om jag verkligen hette Greta och var 85 år..
  • Tant Greta

Pynta,bor du i Sthlm?
    Vet du om det går en buss från Kungsholmen till Djurgården?Googlar som fan,hittar ingen!

Svar på tråden dårt asöires setuG