Inlägg från: Garageänkan |Visa alla inlägg
  • Garageänkan

dårt asöires setuG

Funderar på att däcka på soffan men överväger att hålla ögonen uppe lite till, hoppas det var deras taxi jag hörde just.

• Garageänkan

Centurion skrev 2008-12-28 01:57:10 följande:

Hej hopp!
    Vakna nu? Välkommen
  • Garageänkan

SUCK! Igår kom hela patrasket hem kl 05 och började laga mat, sen pratade de jättehögt och det stank korv i hela köket. Sen i morse vaknade M kl 7 och jag har varit uppe sen dess. Alla andra behagad ekliva upp nu typ och M har varit energisk som få. Fick städa upp hela köket och nu mår jag så illa för att jag inte fått sova eller kunnat äta.

• Garageänkan
    Svar på #19097
    Ja du millimina det spelar ingen roll för M vaknade med en timmes mellanrum och jag vet att jag kommmer att bli väckt flera ggr så det är ingen idé att sova 10 min (på det blir jag utvilad och klarar mej ett dygn utan sömn)
  • Garageänkan

M är lite Gasse light om mna säger så... Beror lite på hur man räknar det... klarar inte socker alls, ingen frukt eller multivitaminer då slår han över och blir galen osv osv. Blir understimulerad efter typ en timme. är aldrig stilla osv osv. Vaknar 2-5 ggr på natten och försöker hitta på andra saker ett göra än just sova.

• Garageänkan

Millimina skrev 2008-12-28 16:10:39 följande:

Oh, på så sätt. Lider med dig! Är det ärftligt för LillM också tror du? Någon mer i familjen som är lite hyper? Det är verkligen "lustigt" hur mycket sådant verkar gå igen. Det är inte som att jag hittills har träffat någon som har barn som är helt olika sina föräldrar. Kaoset, tack för infon, jag ska börja med amfetamin när mina barn klarar sig själv.. kanske till och med när barnbarnen gör det. Heroin ska vi testa runt de nittio. Vi ser fram emot att bli gamla. Säljer huset och partar järnet. Fast. Jag hade en vän som gick på amfetamin ett tag och han sa att man fick sådan ångest när man kom ur ruset. Och ångest är jag rädd för. Kanske finns det andra droger man kan kompensera med?
    Jag har ingen aning om hur jag var som liten men KB var ganska vild. Tror att LillM är bortskämd bara
  • Garageänkan

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmaLbytttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttetttttttttttttttttttttttttttttttttttttttteeeeeeeeeeeeeeeeetttttjjjtteeeeeee

//hälsningar LillM

• Garageänkan

MissKaos skrev 2008-12-28 17:24:21 följande:

Hej på Dig Själv, Så Får Du Känna Hur DET KÄNNS!
    han orkade inte vänta på svar utan sprang iväg och skulle banka på våra gäster med en liten trähammare. ÅÅÅH vad han behöver va på dagis och ha rutiner vår son...
  • Garageänkan

MissKaos skrev 2008-12-28 17:33:14 följande:

*LOL* Bra att ha om man tröttna på gästerna mao..
    Det är ganska OK att han pinnar omkring och härjar med sin spikbräda för att alla är bakis utom jag hihi
  • Garageänkan

ööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööÖÖÖÖÖÖÖÄÖÖÖÖÖÖ_Ö__Ö_ÖÖ_Ö__Ö_Ö................................ööööööööööööööööööö_ÖÖ_ÖÖÖÖÖÖÖ_ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖöö-Ööö_Ö_Öööööö mmmmmmmmmmmmmmmmmm

Svar på tråden dårt asöires setuG