dårt asöires setuG
Funderar på att däcka på soffan men överväger att hålla ögonen uppe lite till, hoppas det var deras taxi jag hörde just.
Funderar på att däcka på soffan men överväger att hålla ögonen uppe lite till, hoppas det var deras taxi jag hörde just.
Centurion skrev 2008-12-28 01:57:10 följande:
SUCK! Igår kom hela patrasket hem kl 05 och började laga mat, sen pratade de jättehögt och det stank korv i hela köket. Sen i morse vaknade M kl 7 och jag har varit uppe sen dess. Alla andra behagad ekliva upp nu typ och M har varit energisk som få. Fick städa upp hela köket och nu mår jag så illa för att jag inte fått sova eller kunnat äta.
M är lite Gasse light om mna säger så... Beror lite på hur man räknar det... klarar inte socker alls, ingen frukt eller multivitaminer då slår han över och blir galen osv osv. Blir understimulerad efter typ en timme. är aldrig stilla osv osv. Vaknar 2-5 ggr på natten och försöker hitta på andra saker ett göra än just sova.
Millimina skrev 2008-12-28 16:10:39 följande:
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmaLbytttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttetttttttttttttttttttttttttttttttttttttttteeeeeeeeeeeeeeeeetttttjjjtteeeeeee
//hälsningar LillM
MissKaos skrev 2008-12-28 17:24:21 följande:
MissKaos skrev 2008-12-28 17:33:14 följande:
ööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööÖÖÖÖÖÖÖÄÖÖÖÖÖÖ_Ö__Ö_ÖÖ_Ö__Ö_Ö................................ööööööööööööööööööö_ÖÖ_ÖÖÖÖÖÖÖ_ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖöö-Ööö_Ö_Öööööö mmmmmmmmmmmmmmmmmm