Inlägg från: Garageänkan |Visa alla inlägg
  • Garageänkan

dårt asöires setuG

o GUTEGIRL o skrev 2008-12-28 22:49:19 följande:

De skjuter raketer här.
    Jag vill också skjuta raketer.
  • Garageänkan

siamusen skrev 2008-12-29 00:23:56 följande:

Centurion skrev 2008-12-29 00:08:50 följande:
    arg?
    Kan stress och att man är helt slut och mår psykiskt skit orsaka missfall? Typ påfrestande omgivning osv? Är det vanligt?
  • Garageänkan
    Pelargonen skrev 2008-12-29 00:36:37 följande:
    Dubbelsuck menar du?Typ. INgen som kan svara på min fråga...
  • Garageänkan
    Pelargonen skrev 2008-12-29 00:38:57 följande:
    Nej, jag tror inte det är vanligt. Men stress är ju aldrig bra.Jag orkar verkligen inte med mer intriger, det är illa nog att klara vardagen här nu. Känns som om hela kroppen gett upp det kan inte va bra för bebisen.
  • Garageänkan

siamusen skrev 2008-12-29 00:42:09 följande:

Garageänkan skrev 2008-12-29 00:39:59 följande:
    Jag fragade när jag väntade Rufs och madde rejâlt piss. När jag väntade gasse var det ingen höjdare heller rent mentalt. Speciellt inte de första manaderna innan vi fick svar pa MKP. Dito med Clovis.
    Ja jag vet inte vad mer jag skall orka med, sömnbristen, att inte kunna äta alls nästan, extrasonen och allt med honom, det jag mailade dig om, jag måste sköta min opererade mamma varje dag fast jag har fullt upp själv osv osv. Vi har ju gäster nu och jag orkar inte. De har låst in sig i ett rum som leder till kattlådans toaletten och katttluckan så nu kissade katterna inne i natt och någon av katterna sket under soffan. Likväl låste de fast dörren igen fast jag sade till (jobbigt) LillM är så jäkla intensiv nu när han inte får dagisrutinerna och jag orkar ju knappt ur soffan pga sömnbristen så jag är en usel mamma nu. Fan. Men jag ska inte ge upp. Allt är värdsliga problem. Men när är måttet rågat?
  • Garageänkan

Hej hej alla. Idag har vi varit vettiga jag och LillM. Vi har köpt en ny vintermössa och handskar åt M och en kalender till senila mig och så har vi varit på en fika. Nu sover han i bilen. Jag har ingen vagn att lägga honom i de är inbaxade i ett litet förråd och gästernas sängar är i vägen för dörren. Men det funkar bra att sova i bilen han gillar det. Ibland vill han gå ut själv och sova men det får han såklart inte...

• Garageänkan

siamusen skrev 2008-12-29 15:35:15 följande:

Hej,jag läser men känner att min hjärna är geggig Ickan- kânns som om A är atminstone ett år gammal. Känns som om det var jâttelânge sen du fick barn, men det âr det ju inte.
    hihi senilmus.
Svar på tråden dårt asöires setuG