Inlägg från: Perry the Platypus |Visa alla inlägg
  • Perry the Platypus

dårt asöires setuG

Kanske inte heller var så jävla begåvat att sluta med anti-depressiva just den här galet jobbiga hösten heller....

(¯`°?.¸ ღ♥ Se till att göra misstag så att du lär dig något av dem. ♥ღ¸.?°¯)
  • Perry the Platypus

*längtar väldigt mycket efter nästa rosenskimrande intervall*

Ska bli spännande att se vem Arvid är som femåring.

• Perry the Platypus

En kollega läser Det kompetenta barnet just nu Ska få låna den om en vecka när hon är färdig med den. Jag är ju inte mycket för flum, men jag ska ge Mr. Juul en chans iaf.

• Perry the Platypus
    DCLXVI skrev 2008-11-26 10:43:05 följande:
    Förmodligen inte. Men men... jag slutade i somras och känner ibland att det kanske inte var så smart, men jag kämpar på. Inne i en rätt jobbig period nu när pappa ska göra allt, ibland när Skrutten är lessen vrider han sej ur min famn och skriker "inte mamma!!!" känns som om han hatar mej... jag blir väldigt anti då och får lust att bara gå härifrån.
    Måste kännas tufft ja. Peppar peppar ta i trä så duger fortf Ego och jag lika bra (illa).
  • Perry the Platypus
    Ickan skrev 2008-11-26 10:47:48 följande:
    tala bara om för henne att hon inte får betalt, om du nu inte har tänkt betala henne såklart.
    Hon försöker ju ta ut ockerränta på de 40 spänn jag är skyldig henne redan i o m att hon tyckte att hon skulle få tillbaka det i form av en lunch som ju kostar minst 75 spänn i den här stan.
  • Perry the Platypus
    DCLXVI skrev 2008-11-26 11:05:35 följande:
    Ja ibland känns det riktigt jobbigt, men jag är så dålig på att prata om sånt och ta stöd av andra. Tyvärr, för det är egentligen bästa hjälpen. pepparkakskola
    Du får gråta ur dig i tråden precis som jag gör.
  • Perry the Platypus
    Fröken Sophia skrev 2008-11-26 11:23:47 följande:
    Fast jag gillar Bellas "would you do him"-lek bättre förstås
    Ok. Jag börjar:

Ernst K - would you do him?
  • Perry the Platypus

Men ni kan inte bara svara nej och sen inte komma med någon nytt förslag!!! Herregud vad ni är blåsta.

Solfia - hjälp till att styra upp leken nu.

• Perry the Platypus
    Fröken Sophia skrev 2008-11-26 11:49:11 följande:
    Nej tack. Lasse Kronér då? (på tal om julvärdar)
    Nix. Tomas Tengby?
Svar på tråden dårt asöires setuG