Inlägg från: Perry the Platypus |Visa alla inlägg
  • Perry the Platypus

dårt asöires setuG

Perry the Platypus skrev 2008-11-27 11:00:17 följande:
    Förresten - snygg elelr ej??www.jotex.se/DetailPages/DetailPage.aspx?cate...=#
    Skulle då hänga i mitt mörkgröna matsum med svarta matsalsmöbler med vita sittdynor och med svarta lampr med vita skärmar i fönstren.
    (¯`°?.¸ ღ♥ Se till att göra misstag så att du lär dig något av dem. ♥ღ¸.?°¯)
  • Perry the Platypus
    Millimina skrev 2008-11-27 11:04:21 följande:
    Jo, de var ganska fina. men det är lätt hänt att för mycket svart-vitt gör att intrycket blir plottrigt. Man ska nog inte ha blommor i ett sådant fönster, heller inte svartvita tavlor på väggarna och mycket färger i övrigt... Tänker jag.. Jag hade kunnat välja den här i en hall på en vägg om det var för "tomt" i övrigt.
    Har iofs ett par orkidéer i vita krukor i varje förnster också, men de är ju ganska diskreta.
  • Perry the Platypus
    Suri skrev 2008-11-27 11:06:46 följande:
    Fan va kul..."Hjälp, min 7 veckors är uppkäftig, trotsig och vägrar göra som jag säger!!! Han struntar i skämspallen (ramlar ner). VAD ska jag göra???"
    *garvar högt*
  • Perry the Platypus
    Fröken Sophia skrev 2008-11-27 11:26:05 följande:
    Precis. Men det är snyggt.
    Ego tyckte också att de skulle funka. Faktiskt! Han som är en enda stor nej-sägare vad gälelr inredning annars.
  • Perry the Platypus
    Fröken Sophia skrev 2008-11-27 11:26:33 följande:
    Nu ska jag snart till Mjärdevi och äte ärtsoppa
    *ska käka Ego helt hysteriskt goda lasagne även idag*
  • Perry the Platypus
    Fröken Sophia skrev 2008-11-27 11:28:58 följande:
    Vet du. Surfer älskar orkidéer - han är helt besatt av dem och hur de ska vattnas, och behandlas för att blomma om osv osv.Jag tror att de tilltalar killar på något märkligt sätt.
    Min pappa har ett 60-tal.

Ego hade f ö hand om vattningen här hemma ett tag, men han vattnade för sällan och för varmt så jag tog tillbaka ansvaret igen.
  • Perry the Platypus
    Fröken Sophia skrev 2008-11-27 11:31:15 följande:
    Haha point proven Surfer har hand om vattningen hos oss. Jag glömmer bort det hela tiden
    Vi har slängt nästan alla andra växter. De känns så tråkiga jämfört med orkidéer.
  • Perry the Platypus
    Suri skrev 2008-11-27 11:53:09 följande:
    Jävla skit PISS!Nu har våran tvättmaskin gått sönder... Jag bara väntade på det! OK, när är den värsta värsta tiden för vår tvättmaksin att gå sönder. KAN det vara när jag är mammaledig och fattig, innan jul och innan Bellas födelsedag, innan dopet och just det, innan vi ska betala 2000 för att komma till svärföräldrarna.Om man sedan tänker sig in i situationen att vi har en extrem kräkbebis. Extrem. Han har kulörta dagar och vita dagar. Dvs jag klär honom för att kunna tvätta en maskin vaje kväll. Suck.PISS!!
    Oj... Fast du behöver inte köpa nån present till mig då om det är sååå illa.
  • Perry the Platypus
    siamusen skrev 2008-11-27 12:12:54 följande:
    Varför ska du fa presenter? Har jag missat nagot?
    Citerar Suri:

"OK, när är den värsta värsta tiden för vår tvättmaksin att gå sönder. KAN det vara när jag är mammaledig och fattig, innan jul och innan Bellas födelsedag, innan dopet och just det, innan vi ska betala 2000 för att komma till svärföräldrarna."
  • Perry the Platypus
    siamusen skrev 2008-11-27 12:17:59 följande:
    tror hon menar SIN Bella. Den som âr trevlig alltsa
    Pft.
Svar på tråden dårt asöires setuG