Inlägg från: siamusen |Visa alla inlägg
  • siamusen

dårt asöires setuG

Garageänkan skrev 2008-11-08 19:50:16 följande:
    100 franc? Eller har ni euro?
    100 euros.

Nu brakar grannarna med varandra...star i trappan och skriker. Pissgrannen later inte de nya grannarna bâra upp sin nya soffan i hissen. Häromdagen skrek han pa dem för att de bar sina grejer i trappan. Hur fan ska de fa upp sakerna till vaningen da?

Helt jâvla galen.
  • siamusen

Hahahahahahaha./..Nya grannen sa i princip Eat me!!

Och pissgrannen svarar lite korkat: jamen jag är inte kannibal.

hahahahahahahahahhahaha

• siamusen
    Garageänkan skrev 2008-11-08 19:52:45 följande:
    ge mig adressen så skickar jag ett rör pringles med bajs i.VAFAN! Vissa borde ju bara bo ute i urskogen...
    han är inte riktigt klok.
  • siamusen
    Garageänkan skrev 2008-11-08 19:56:56 följande:
    usch. Verkligen inte. Låter lite som Linas min kompis granne. Han bodde i höghus och stod och lyssnade mot dörren så fort någon kom, åkte man hiss eller pratade i trappen så öppnade han och skrek allt vad han orkade. Man vågade ju inte hälsa på hos henne. Han bankade i taket om man gick på toan och hon kunde inte duscha för då stängde han av varmvattnet i källaren.Helt jävla störd gubbe. Hon har flyttat nu för det gick ju inte att ha ett drägligt liv med den gobbfan i samma trappa.
    Som var granne da. De brakar fortfarande och han tycker tydligen att han har rätt att stoppa dem fran att ta upp sin soffa. Knappast.
  • siamusen
    Garageänkan skrev 2008-11-08 20:02:57 följande:
    Va i helvete. Såna människor är det ju egentligen synd om... men ändå det kan inte vara nyttigt att vara så bitter.Fan vad jag hostar slem och snoret rinner, jag är riktigt sexy...
    Tror jag säkert du är...*flirt flirt*
  • siamusen

Hörrni..visst borde jag vinna årets fl-mamma: Nu har jag stått ute pa balkongen och malat skåpsdörrar i sån jävla storm att jag inte såg vad jag målade!

En liten medalj far man för det va?

fast jag ammade iofs inte samtidigt och hade inte Clovis i sjal...klara minus-poäng

• siamusen
    Garageänkan skrev 2008-11-08 21:40:12 följande:
    nej du borde ammat alla barn samtidigt och haft proppen i sjal. för att vinna. minst
    [/citat]

o GUTEGIRL o skrev 2008-11-08 21:40:12 följande:
    [citat]
    Nej, duär kass morsa men eambitiös hemninredare.
    Men bajs da sa besviken jag blir

Tror jag gar över till grannen och umgas lite.
  • siamusen
    Garageänkan skrev 2008-11-08 21:44:56 följande:
    bajsa i hans brevnkast...
    Finns inga inkast utan ladorna sitter dâr nere. Hans sitter rätt högt sa nu maste jag leta stege om jag ska bajsa.

Verkar jobbigt?
  • siamusen

Tant Greta skrev 2008-11-08 21:46:28 följande:

Har han slutat bråka med de nya grannarna?
    Ja var kul underhallning
  • siamusen
    Garageänkan skrev 2008-11-08 21:49:36 följande:
    Svar på #7827Ni borde väl ha ett gäng blöjor? ELler är det bara ni som har småbarn i huset?
    Sa här sma är nog bara vi savida nya grannen inte har smabarn. Alla andra har barnbarn
Svar på tråden dårt asöires setuG