Inlägg från: siamusen |Visa alla inlägg
  • siamusen

dårt asöires setuG

Tant Greta skrev 2008-11-09 02:52:50 följande:

Ta kvasta och flyg hit!Kanelbullar i all ära,hört talas om mat?Kött,grönsaker,frukt...*djupt orolig*
    jag at 2 knâckemackor med brânnvinsost tidigare. Det far duga.

Gäller ju bara en dag

Kanelbullar är ju typ som smörgas med fibrer och kanel räknas vâl som en grönsak? Fast brun...
  • siamusen

Tant Greta skrev 2008-11-09 03:04:17 följande:

Nu blev jag hungrig ju...fick matpaket när jag var hos mamma idag.. Läge att öppna...
    Vad var det i den?
  • siamusen

Tant Greta skrev 2008-11-09 03:14:29 följande:

Grillad kyckling,inlagda(eller marinerade grillade)?  röda paprikor olja och vitlök(supergott) och potatisgratängRäcker i 3 dagar typ,hon har nog inte fattat att jag är själv härhemma.Plus ostpita,vet du vad det är?
    Later jättegott

Pita vet jag vad det är och ost ocksa
  • siamusen

Nu lägger jag mig och lâser lite skvaller och försöker varva ned. Är dunderpigg...Inget bra alls.

Natti!

• siamusen
    MissKaos skrev 2008-11-09 12:32:48 följande:
    rgon.Nu har mina paranteser åkt hem.Mamma hade med sig gammla bebiskläder som jag hadde. JAg hoppas hon inte blev ALLTFÖR ledsen att ta med det hem igen.. Funderade på att behållit ett par söta stickade bebissockar som MIN mormor har gjort. Kunde ju vara lite kul kanske.. Annars är en 35 år gammal overall inte SÅ intresasnt när man har råd att (och redan har) köpt en ny.. 
    nej, har du nog râtt i

Vi fick saker av svârisarna, fast bara lakan och sant, som vi inte hade hjärta till att säga nej till. Aldrig använt dem dock.
  • siamusen
    MissKaos skrev 2008-11-09 12:37:53 följande:
    MIn svägerska vill eju pracka på mig en 15 år gammal fårskinnsåkpåse "den är kemtvättad"... FAST att vi har fått ett nytt fint fårskinnsfäll av mina föräldrar.. Som ligger i vagnen nu! Ett krulligt, fint riktigt lyxigt.. Nä, svärmor kommer säkert komma med konstiga gejjer. Hon köpte dukar hit en gång. Asfula. MEn hon såg själv när dom var upppackade att dom inte passade alls.. (tom strl var fel!) Fattar bara inte varför manköper sådant till folk..
    Pissig smak?

Jag fick dyra och GRÄSLIGT fula statyer av kartong av mina svärisar en gang. En annan gang fick jag ett tant paraply

Fast paraplyt har vi iofs i bilen till mamma när hon är här.
  • siamusen
    MissKaos skrev 2008-11-09 12:42:55 följande:
    Mjae, men hon är över 70. Jag har inte fyllt 35. HUR skulle vi kunna ha samma smak?Jag fattar öht inte varför man köper saker som folk inte vill ha som ska vara framme. Bättre med choklad/ljus/Servetter/vin/böcker typ.
    Japp. Maken säger dessutom alltid att de ska köpa en bok till mig när de fragar men det gör de aldrig.

Tror de köper saker deras dotter skulle gilla, men vi är otroligt olika sa det funkar inte.
  • siamusen

Nu drar vioch köper trä till skrivbordet..INTE proppen somska mecka

• siamusen
    MissKaos skrev 2008-11-09 15:12:38 följande:
    Verkar vara lika många som stavar Isak som Isaac numera. Sambon hade skrivit ner Isaac med den stavn på ett papper.. JAg föredrar nog den svenska stavn, tänkte inte ens på det förrens nu!ISUCK är ju perfekt.ellerISÄCK
    Pappas bâStis hette Isaac Han var trevlig!

jag gillar George med svenskt uttal ocksa.Och Ruben.
Svar på tråden dårt asöires setuG