Inlägg från: MissKaos |Visa alla inlägg
  • MissKaos

dårt asöires setuG

Och. Måste jag låta intääligänt? Ochjag har ingen cocktailklänning Jag får inte plats i sånna. Eller jo, jag kanske får det omman gör hål på mittne på den.

(¯`°?.¸ ღ♥ Tindra med ögonen för helvete ungdjävul. Det är jul.♥ღ¸.?°¯) (15 dagar kvar)
  • MissKaos

Meh vänder jag de n bakofram kommer hållet framför fittan. KAn ju ifs vara praktiskt när bebiesn ska sträcka ut näven och ha en coctail. Milan- ja MYCKET roligare dresscode. Håller med! Uppsala Synd, Du borde bo här i Göteborg i stället.

(¯`°?.¸ ღ♥ Tindra med ögonen för helvete ungdjävul. Det är jul.♥ღ¸.?°¯) (15 dagar kvar)
  • MissKaos
    Svar på #18491
    Ja folk lär väll kolla lite på spårvagnen iaf. MenPP, du kan väll komma in i rummet, dom bjussar ju på lustgas. Så kanjag få lite sprit oxå. Och extra värkknark. Bra idé. Fast jag aka ju inte föda än. Tror jag inte iaf.
  • MissKaos
    Roisin Dubh skrev 2008-12-25 17:55:52 följande:
    Gris

Grattis.

VAd gör ni?

KAnnågon stoppa något i munnen på mig? Knark tex? Tack. Sur som fan. Ingen vet varför. Muntra upp mig va?

• MissKaos
    Tant Greta skrev 2008-12-25 18:58:50 följande:
    WiieÖverlevde ett dygn med svärmor
    Åh, jag överlevde några timmar. Hon försökte inte ta mig på magen hela tiden iaf.. Annars var vi bra vänner igår. Spec med tanke på ptesenten till moi och junior. Hon är snäll, men alla svärmödrar är lite jobbiga va? 
  • MissKaos
    o GUTEGIRL o skrev 2008-12-25 20:04:16 följande:
    Hej hej *full med mandelmassa*
    *smakar lite på Gute*
  • MissKaos
    KarJac skrev 2008-12-26 13:23:46 följande:
    Ärligt, det blir jag på riktigt om 3½ månad.Vilken slags 30-års kris ska jag ha???Ni bestämmer!
    30-års kris?
    Why?
    Dubbel 3:an är MKT värre!!
    siamusen skrev 2008-12-26 15:40:55 följande:
    Centurion skrev 2008-12-26 15:37:53 följande: Ja, tills proppen ballade ur. Fast under dagen var det trevligt

För mkt sprit?

(¯`°?.¸ ღ♥ Tindra med ögonen för helvete ungdjävul. Det är jul.♥ღ¸.?°¯) (14 dagar kvar)
  • MissKaos
    siamusen skrev 2008-12-26 17:01:09 följande:
    MissKaos skrev 2008-12-26 16:57:44 följande: Nej,vi drack inte alls. Tror han var trött och klarar inte kritik.
    Aha, han är man mao.
    (¯`°?.¸ ღ♥ Tindra med ögonen för helvete ungdjävul. Det är jul.♥ღ¸.?°¯) (14 dagar kvar)
  • MissKaos
    siamusen skrev 2008-12-26 17:04:18 följande:
    MissKaos skrev 2008-12-26 17:03:35 följande: Tydligen fast han beter sig som ett fruntimmer
    Åh, en Kärring kanhan ju vara fast han är man.
    Pynta skrev 2008-12-26 17:05:45 följande:
    Hej på er!Satt just och undrade om alla i tråden satt och knäckte nötter och umgicks med familjen. Hur är det med dig och magen, Kaoset?

VArit på rean en sväng. Blev plötsligt LIVRÄDD att bebisen ska frysa på vägen hem från BB typ. Jag had eju en supertunn overall och filtar.. Så nu tvättar jag en varm overall som kan göras om till åkpåse med hål för bältet i babysafet.. MAken bara tittade på mig och sa "jaja" och vandrade med och köpte en minioverall.. Nåja, den var svindyr och inte på rea. HAr oxå handlat hallonthé på hälsokosten. Ska intas efter nyår.. 

Annars tilltar förvärkarna, det gör on men SD har minskat. Mkt skumt.  

Trailer T skrev 2008-12-26 17:08:13 följande:
    Äntligen har familjen ful åkt hem
    Behöver du prata om det? Eller vill du supa bort minnet?
  • MissKaos
    Pynta skrev 2008-12-26 17:16:08 följande:
    Kaoset.Det låter bra det. För vem vet, rätt var det är kan vargavintern slå till och då är det bäst att vara rustad. Och att köpa barnkläder ÄR faktiskt roligt.
    Mmm.. det är skoj
    Det är ju -5 på nätterna här nu och fruset även på dagen och en så  liten... Nä han får inte frysa! Det blev plötsligt akut nödvändigt.. Konstigt.
    Nu är den i tummlaren! SNART kanjag lägga ner den i BB väskan..
Svar på tråden dårt asöires setuG