Inlägg från: MissKaos |Visa alla inlägg
  • MissKaos

dårt asöires setuG

Nu kommer det vatten ur ögonen oxå.. Kollar på 5:an..

Garageänkan skrev 2008-12-22 22:44:01 följande:
    Iofs kommer jag ihåg att jag hade massor med flytningar och sen kom det slempropp i etapper så det var fan inte lätt att hålla reda på allt. Mitt vatten kom allt på en gång typ sen så det var ju tacksamt iaf.
    Ja, hur f-n ska man kunna hålla reda på allt klabb som kommer ut den vägen eg? I vanliga fall tar man en binda i trosan och kastar den sedan UTAN att kolla.
    (¯`°?.¸ ღ♥ JAG HAR EN SNOPP I MAGEN♥ღ¸.?°¯)
  • MissKaos
    Millimina skrev 2008-12-22 22:48:29 följande:
    Åh, vad spännande Kaoset. Det är alltid roligt när det rör på sig! (för visst är det inom felmarginal nu? jag blandar ihop allas datum.. ni bara ploppar bebbar överallt jue!) Har man en binda att fånga upp det med så kan de droppa på något reagens på bindan sen. Och jag tror du vet om du kissar på dig faktiskt. 
    KissKaos *bytt namn* 
    Ja, v 38 nu. Så det är inom felmarginalen. 
    Jag har inte någon regens.. Får helt enkelt ta och se om det kommer mer. Blev lite förvånad när det blev så...blött..  
  • MissKaos
    Garageänkan skrev 2008-12-22 22:43:00 följande:
    Nej nu vet jag. Get hardcore! gör en filmsnutt på det hela så alla verkligen inte missar det blöta i trosan. fniss
    JA!!!!!!! Det går ju lägga ut filmpå FL! Ska jag kolla tappen och be gubben filma? Och kanske kolla med skjutmått om det börjar öppna sig så lägger ja ut det med?
  • MissKaos
    Garageänkan skrev 2008-12-22 22:52:06 följande:
    Jo men du kan faktiskt ta en binda om det kommit mycket under natten så kan du ringa till förlossningen eller vart man nu ringer i sverige bm kanske och så kollar de upp det på bindan med ett sånt testpapper som jag skrev om innan. Mitt vatten va helt gult som kiss så jag trodde jag hade kissat på mej först pinsamt. Men man var så urväntad och idiotiskt trött på den tiden så
    MAn ringer förlossningen.. Får nog göra så!
  • MissKaos
    o GUTEGIRL o skrev 2008-12-22 22:54:12 följande:
    RIng och fråga dem nu tycker jag
    Mäh, väntar nog och ser. Det gör ju ingen skillnad om det har läckt ut lite fostervatten -isf är det väl bara yttre hinnan som läcker.. Frågan är: VAga ja ginformera sambon, eller ska han få sova gott  
  • MissKaos
    o GUTEGIRL o skrev 2008-12-22 22:57:45 följande:
    Så klart du ska väcka honom!!
    HAn kollar på ASchmed..
    Garageänkan skrev 2008-12-22 22:58:15 följande:
    MissKaos skrev 2008-12-22 22:56:54 följande: Nej informera inte, han kan bli knasig. Vänta tills det är dags, tänk om det dröjer länge ännu så har du en helt knasig och okontrollerbar sambo på köpet
    Sant!!
    o GUTEGIRL o skrev 2008-12-22 22:58:56 följande:
    Tänk om det är dags?
    Ja, jösses? Tänk om? Men -det är det säkert inte.. *suck* sambon tror ju på två v övertid! Kommer sluta med att BM konstaterar att jag är inkontinent Fundersam
  • MissKaos
    Garageänkan skrev 2008-12-22 23:05:02 följande:
    RIng till förlossningen och berätta, tycker de att du skall åka in så gör det. Vi var väl in fyra ggr men fick åka hem igen när inget hände de tog lite ctg osv det var tråkigt när det segade...
    Ja, kommer det mer blöta grejjer ur muttan så får det bli det.. Annars sover vi nog lite och hoppas på att han stannar imagen över julafton..
    siamusen skrev 2008-12-22 23:07:22 följande:
    Vet ni hur proppen reagerade nâr jag ringde och sa att jag var inlagd samt igangsatt?Han jobbade klart och kom först pa kvâllen. Han hade nog inte riktigt fattat det där med att fa barn
    *asg*
  • MissKaos
    Garageänkan skrev 2008-12-22 23:09:30 följande:
    siamusen skrev 2008-12-22 23:07:22 följande: hihi nej, jag sa ju det, de blir knasiga av sånt
    Min blir nog informerad när vi måste åka typ Så han inte hinner ringa och stirra upp halva släkten..
  • MissKaos

Aj äm the KISSKAOS *sjunger lite*

• MissKaos
    Garageänkan skrev 2008-12-22 23:10:20 följande:
    MK: www.familjeliv.se/Forum-1-35/m39576779.html haha i med filmen
    Ska nog skriva ett inläg gi den tråden *asg* Och sluta plåga er..
    Garageänkan skrev 2008-12-22 23:24:54 följande:
    Jag måste just äta två små bitar med hårt rågbröd men det är jättedumt för nu e jag beroende.
    Va gott..
    siamusen skrev 2008-12-22 23:22:49 följande:
    MissKaos skrev 2008-12-22 23:18:00 följande: KissKaos...mycket fint namn tycker jag. Lilla Assar och KissKaos
    Funderar på att byta nick..
Svar på tråden dårt asöires setuG