dårt asöires setuG
Och. Måste jag låta intääligänt? Ochjag har ingen cocktailklänning Jag får inte plats i sånna. Eller jo, jag kanske får det omman gör hål på mittne på den.
Och. Måste jag låta intääligänt? Ochjag har ingen cocktailklänning Jag får inte plats i sånna. Eller jo, jag kanske får det omman gör hål på mittne på den.
Meh vänder jag de n bakofram kommer hållet framför fittan. KAn ju ifs vara praktiskt när bebiesn ska sträcka ut näven och ha en coctail. Milan- ja MYCKET roligare dresscode. Håller med! Uppsala Synd, Du borde bo här i Göteborg i stället.
Grattis.
VAd gör ni?
KAnnågon stoppa något i munnen på mig? Knark tex? Tack. Sur som fan. Ingen vet varför. Muntra upp mig va?
För mkt sprit?
VArit på rean en sväng. Blev plötsligt LIVRÄDD att bebisen ska frysa på vägen hem från BB typ. Jag had eju en supertunn overall och filtar.. Så nu tvättar jag en varm overall som kan göras om till åkpåse med hål för bältet i babysafet.. MAken bara tittade på mig och sa "jaja" och vandrade med och köpte en minioverall.. Nåja, den var svindyr och inte på rea. HAr oxå handlat hallonthé på hälsokosten. Ska intas efter nyår..
Annars tilltar förvärkarna, det gör on men SD har minskat. Mkt skumt.