Inlägg från: MissKaos |Visa alla inlägg
  • MissKaos

dårt asöires setuG

KarJac skrev 2008-12-27 20:05:05 följande:
    Betalar du taxin? Lär kosta en del (mor och far bor 3 mil utanför stan). Ska kolla upp var du bor och smyga i rabatterna...
    Åh, du kan få komma in. Det är så kallt ute.
    OJ! Det var långt bort dom bor :-/
    (¯`°?.¸ ღ♥ Tindra med ögonen för helvete ungdjävul. Det är jul.♥ღ¸.?°¯) (13 dagar kvar)
  • MissKaos
    Ickan skrev 2008-12-27 20:22:16 följande:
    hej babes!*kollar Narnia-film* EFter idag får det faktiskt vara nog med julmat. Äckligt m gammal skinka ju. Har dessutom varit magsjuk julafton o juldagen så matmässigt kom julen av sig.
    *ryser* MAgsjuka... huuuu
    (¯`°?.¸ ღ♥ Tindra med ögonen för helvete ungdjävul. Det är jul.♥ღ¸.?°¯) (13 dagar kvar)
  • MissKaos
    Ickan skrev 2008-12-27 20:31:43 följande:
    hej MissKaos, hur går det med knipandet?
    KAn snart knäcka nötter med fittan. Fördelen med att knipa!
  • MissKaos
    KarJac skrev 2008-12-27 20:35:20 följande:
    IMORGON MISSK, DÅ JÄVLAR!
    NEJ! Nästa år. I natt har jag inte ens haft ont i magen/röva osv.
  • MissKaos
    o GUTEGIRL o skrev 2008-12-27 20:36:45 följande:
    Själv får jag nog plats med en kokosnöt
    OJ!
    VAd säger SNyggo om det? Kasta korv i korridor??
  • MissKaos
    Ickan skrev 2008-12-27 20:44:47 följande:
    Hur många kulor var det kvar när ni åkte hem?
    Kulor i grenen och kokosnätter i musen.
    Knepig tråd det här.
    Ickan skrev 2008-12-27 20:43:42 följande:
    Vad bra, då ligger du bra till i träningen efter förlossningen.

Ja, typ..

Fast jag har tänkt låta mannen föda.

Ja har ju varit gravid hela tiden, han kan la hjäpa till lite?

• MissKaos
    Fåret Shaun skrev 2008-12-27 22:45:36 följande:
    Jo J hade sagt till, men tror inte han sa rent ut att "rök inte inne när vi är hos er". Utan mer att barnen och Fåret mår inte bra av röken.Jag får kanske göra på mitt sätt, har lite funderingar. (Ett problem är att J inte fattar vad rökning kan göra för en med astma)1 Nästa gång de kommer hem till oss ge tanten ett sugrör att andas genom, för hon låter sina gäster ha det. Jag har fått stå ut med att andas på detta sätt hemma hos dem sen jag var där första gången, nu även mina barn.2 Tacka JA till att komma och lämna barnen hos min mamma, med förklaringen att de inte kommer att vara hemma hos dem tills hon slutar röka inne när vi är där.3 Ta med barnen hem så fort hon börjar röka inne.Lite bättre är det då hon nu tar 3 av 20 ute när vi är där. Hon försöker smyga med att hon röker inne. Ett problem till vi har är att Bea plockar upp fimpar och suger på "som farmor". Men J verkar tro att jag fått Bea att göra  detta, han vill inte ta en konflikt med sin mamma.
    2.an. Fast jag hade inte åkt dit själv heller. Enkelt. Tänd en cig så åket jag hem (har oxå astma)
  • MissKaos
    DanBe skrev 2008-12-27 22:59:38 följande:
    tjohoo på er! nu är jag i fjällen med bröder och föräldrar och ska vistas i friska luften och röra på mig i 7 dagar! det kommer antingen att ta död på mig eller skapa en ny sund människa. vi får väl se vad det blir.
    But WHY?
  • MissKaos
    DanBe skrev 2008-12-27 23:09:52 följande:
    MissKaos skrev 2008-12-27 23:05:14 följande: Åka till fjällen? Skitkul ju! Åka lite pulka och ha snöbollskrig. Föräldrarna passas junior när jag bastar och dricker öl med bröderna. Hur bra som helst!
    Hmmm ja nu lät det bättre.
    Garageänkan skrev 2008-12-27 23:10:27 följande:
    Vill ni se bild på LillMs nya stol?
    Ja.
    Fåret Shaun skrev 2008-12-27 23:11:30 följande:
    Känns som jag lirkat med henne sen jag träffade J. Vill ni veta vad haggan gjorde när jag berättade att A har astma. Jo gick till köket tände en cigg och allt blåser in där jag satt och ammade A
    Kärring.
    Som sagt, jag hade åkt hem!
  • MissKaos
    Fåret Shaun skrev 2008-12-27 23:15:20 följande:
    Just det, vet att det finns räkare i tråden, vilket jag inte bryr mig om. Folk får göra som de vill. Bara man visar andra respekt. Sen att jag tycker att alla borde sluta för sin egen och andras skull är inget jag tjatar om med alla jag ser röker.Om jag inte blir utsatt för skiten, eller mina barn. Så Gute rök på om du vill men inte nära migHemsk som jag är tycker jag även att det är upp till föräldrarna att bry sig om de gravida röker, deras val. Finns de som vägrar ta bort ett djur för djuret var där innan barnet och även om barnet får allergi behålls djuret
    Jag har varit storrökare. Men kommer det folk som har astma kanjag ju inte blåsa rök på dom. Lika lite som jag skulle ha en blomma inne och vägra ta ut den om det kom en allergiker. Eller bjuda en lactosint. människa på vanlig mjölk. Bah.
Svar på tråden dårt asöires setuG