• Suri

dårt asöires setuG

siamusen skrev 2008-10-20 13:35:18 följande:
    Men mest min
    Å min!
    *vet*
  • Suri
    Pynta skrev 2008-10-20 13:38:18 följande:
    Fröken Sophia skrev 2008-10-20 11:26:43 följande:Mitt tips är att du ( utan att vara det minsta demonstrativ ) skulle meddelar att i fortsättningen sover SurferJr tillsammans med Surfer, och du sover i Jrs säng. På frågan varför, svarar du:Jr vill sova med dig. du vill sova med Jr...men det vill inte jag.Alltså är den enda lösningen, som jag ser det, att jag och min mage sover i Jrs säng. På så vis är problemet löst.Jag skulle gissa att- om Surfer är hyggligt redig- efter ett par nätter med Jr som sängsällskap kommer Surfer att inse det tokiga i situationen.
    Det vinnande bidraget tycker jag!
  • Suri
    Trogga skrev 2008-10-20 22:14:43 följande:
    Ska alla sova nu?
    Nä, nu har jag skyflat över Sune på Stringens mage. Nu tänker jag sitta här i en liten stund. Han lär börja knorra efter riktiga tuttar snart.
  • Suri
    Millimina skrev 2008-10-21 16:29:03 följande:
    Nu har jag bestämt mig för att bli lite avgiftad från datorn. Så jag kopplar ur mig här minst en vecka. Glöm mig inte! Greta och jungfu kan skicka sms. Ja.. Sophia och PP också förstås.. om de kommer på hur man tar rätt på någons nummer Så kommer jag förbi ditt hus imorgon vid nio Trogga, och vinkar!
    VA!? Är du galen? Kan man göra så här? Får man det? Vavavavava???
  • Suri
    o GUTEGIRL o skrev 2008-10-21 18:41:10 följande:
    .................................................. .................................................. ............................
    .....    ........ ........................ ..............!!!!
  • Suri

Hello evryboddy!

Jag har inte varit inne på facebook på jättelänge, är inte aktiv där. Blir väl snart av med alla friends.

• Suri

Sune mår bra, men han kräks massor... Suck. Jag som inte brukar vara nojjig är faktiskt aningens bekymrad. Det är stora kaskadspyor som kommer helt utan förvarning. Massor. Inte bara i samband med mat, utan kan komma när som helst. Stackarn, det måste ju vara jobbigt.
    Jobbigt att hela tiden byta kläder också.

• Suri
    siamusen skrev 2008-10-23 12:49:28 följande:
    Usch ja...min spyr genom näsan. Gasse spydde överallt. Omogen magmun eller vad det nu var.
    Just det. Omogen så var det... Hoppas den mognar snart då. När tror du det blir bättre?
  • Suri
    siamusen skrev 2008-10-23 12:58:52 följande:
    Vet inte. Gasse slutade spy när han fick fast föda.
    Suck.
    Det dröjer ju jätte läääänge...

Nä, fy vad jag är trött nu. Sune har ätit varannan timme inatt. Nu sover han, men inte jag. Varför? Varför passar jag inte på? Varför sitter jag här med ögonen i kors? Varför passar ajg inte på att äta lunch? Varför tar jag inte en dusch? Mitt hår är skitäckligt. Tror att jag tvättade det för en vecka sedan.
  • Suri
    Fröken Sophia skrev 2008-10-23 13:05:42 följande:
    Ok.1. gå och duscha2. ät något3. gå och lägg digSeså marsch iväg med dig.
    Kommer aldrig att hinna. Börjar jag klä av mig för att ta en dusch, eller stoppar in maten i micron så vaknar han. Det verkar vara lag på det eller nåt.
Svar på tråden dårt asöires setuG