• Suri

dårt asöires setuG

KarJac skrev 2008-11-04 15:58:02 följande:
    Klart det blir Obama. Jag ska ha valvaka med 17 Big Macs och massa coca cola och friterat. YEAH!
    Låter gott!

*hungrig*

Jag hinner aldrig äta och kommer snart att vara smalare än innan jag blev gravid.
  • Suri

sune har magknip, jag är ständigt full av kräk, han sover bara korta stunder och vill bo i min famn.
    men han är finast.

• Suri
    siamusen skrev 2008-11-04 18:17:02 följande:
    *harkel jassa?
    Millimina skrev 2008-11-04 18:25:29 följande:
    Stämmer in.. Jasså??? Min budget till kvällens styrelsemöte då!?!?!?!
    Ja, självklart!
    Men det är ju era ungar också!

Ja, jag hann ju skriva två inlägg innan han vaknade, telefonen ringde, det vad dags att laga middag osv.
    Nu sover han igen, kanske 10-15 min...
  • Suri
    KarJac skrev 2008-11-04 18:32:44 följande:
    Naaaaw.. Man saknar bara bebistiden när man kommit ur den. Jag romantiserar amningsmaraton å de grövsta. Det är härligt ju!
    Det har jag också gjort!
    Men jag tycker det är mysigt och jag VET att den här tiden är sååå kort!!
  • Suri
    siamusen skrev 2008-11-04 19:44:31 följande:
    Nu har jag skickat proppen att köpa popcorn och annat som jag ska kâka framför TVn
    Martha Stewart (har ingen aning om hur hon stavar sitt efternamn) gjorde ett sådant där gott amerikanskt pop-corn godis när man blandar typ knäcksmet med pop-corn. Åt du sånt när du bodde i USA? Det såg supersmaskigt ut!
  • Suri
    Garageänkan skrev 2008-11-04 19:55:56 följande:
    Musen åt friterade snickers ONLY i usa.
    Amen guuud, såg du det programmet på TV? Generation fett, eller vad det heter?
    *skakar på huvudet*
  • Suri
    Garageänkan skrev 2008-11-04 20:03:58 följande:
    Ja det gjorde jag och ville genast skjuta fetto mamman och mormorn som matade lillkillen med cola fyfan stackars lilla kille.
    AMEN sen står de och typ ba "aaaammmeeeenn vaaa skaaa vi göööööra, haaan vill inte sluta dricka cola, synd"

Suck
  • Suri

Jag förlorar.
    Jag är 158

Eller kanske jag vinner? Finns det någon som är kortare?

• Suri
    KarJac skrev 2008-11-04 20:15:07 följande:
    Jag är faktiskt 2 cm längre än Suri. *bröstar stolt upp mig*1
    Då leder jag i alla fall!
  • Suri

Sune sover och jag vågar inte gå och lägga mig, för då kommer han bara att vakna... Så jag väntar på att han ska vakna istället. Sedan ammar jag en timme och sen går jag och lägger mig.

Svar på tråden dårt asöires setuG