Inlägg från: Perry the Platypus |Visa alla inlägg
  • Perry the Platypus

dårt asöires setuG

*är godissugen*

(¯`°?.¸ ღ♥ Se till att göra misstag så att du lär dig något av dem. ♥ღ¸.?°¯)
  • Perry the Platypus
    Fåret Shaun skrev 2008-12-02 14:13:17 följande:
    *skickar över burkarna med gräddtryffel som jag ej orkat rulla*
    Åh gud så gott!!!
  • Perry the Platypus

*har också alltid gillat name it*

• Perry the Platypus

*ska åka till Blomstertorget och skaffa pysselmaterial strax efter 16*

• Perry the Platypus
    Fröken Sophia skrev 2008-12-02 14:50:26 följande:
    *funderar på om jag ska orka baka lussekatter eller bara någon annan enklare kaka till ikväll*
    Du ska inte med till Blomterroget och sen köpa med dig en kaka istället?
  • Perry the Platypus

Förresten så kommer jag inte klara mig ikväll utan att äta. Kan jag komma tidigare och koka och äta min medhavda pasta?

• Perry the Platypus
    Fröken Sophia skrev 2008-12-02 14:56:50 följande:
    Men kära nån då. Klart att du får. Fast jag tänkte ju slänga samman nån mat till mig och Surfer också, typ köttfärssås eller köttfärspaj, så det kommer att finnas till dig också om du känner för det.Nej, nu ger jag mig nog av härifrån igen, har verkligen ingenting att göra.
    Roligare att äta lagat, tack.
  • Perry the Platypus

*tittar i kors*

Jag har en tvååring som inte kan sova på nätterna - nån som vill ha?

• Perry the Platypus
    KarJac skrev 2008-12-03 08:56:30 följande:
    Morgon!!!!Vem har snott min plånbok? Jag gissar på Bella...
    Det var ju ändå inget i den så jag lade tillbaka den.
Svar på tråden dårt asöires setuG