Inlägg från: Perry the Platypus |Visa alla inlägg
  • Perry the Platypus

dårt asöires setuG

siamusen skrev 2008-12-06 17:21:20 följande:
    Nej, vem fan vill det
    Nu har jg förolämpat honom ytterligare.
    (¯`°?.¸ ღ♥ Se till att göra misstag så att du lär dig något av dem. ♥ღ¸.?°¯)
  • Perry the Platypus

Fast jag har också släppt in honom i min pres. Säg till honom att treasure förtroendet.

• Perry the Platypus

musen - vad hände förresten med min nya favorittråd??? Blev det för mycket pajkastning?

• Perry the Platypus
    siamusen skrev 2008-12-06 17:33:56 följande:
    Nej, ingen pajkstning vad jag vet. Tror den rykte pga nagot annat.
    *deppar*
  • Perry the Platypus
    siamusen skrev 2008-12-06 17:55:15 följande:
    Jag vet
    Varför är du gråpluppad, kattracka?
  • Perry the Platypus

Aj då.

Vad ska vi hitta på nu?

siamusen skrev 2008-12-06 17:57:09 följande:
    Inte betalat el-avgiften
  • Perry the Platypus

Roa. Mig.

• Perry the Platypus
    Centurion skrev 2008-12-06 21:10:56 följande:
    Presentkort så jag kan en till snygg pappelinamatta, presentkort på lindex, en dammsugare, sminkväska, ´diormascara, en blomma och hmmm det var nåt mer? Ja ungefär så..
    Låter väl som en utmärkt dag. :-
  • Perry the Platypus
    Centurion skrev 2008-12-06 21:13:59 följande:
    Appselut, förutom att maken varit riksbakis och antingen legat i sängen eller suttit på röven framför datorn idag *arg*
    ...samt att han lyckats sabba mobilen. Rikspucko!
  • Perry the Platypus

*tittar på Stjärnor på is*

Svar på tråden dårt asöires setuG