• gutegirl

dårt asöires setuG

.mutad eröf tsäb taressap rah almag ned åd,dårt yn ne  röf negi sgad ted rav åD

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-25 22:55
    TEMADAGS!!!

Det lackar mot jul, och nu i helgen är det första advent. Detta uppmärksammas här i De Allvarligas Tråd genom att varje inlägg MÅSTE ovillkorligen innehålla något julrelaterat t o m annandagen den 26/12.
    Den som inte hakar på detta kan se sig om efter en annan tråd, typ "förstagångsmammor i LÖddeköping fikatråden".

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 11:03
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m39814887.html
  • Svar på tråden dårt asöires setuG
  • jungfu
    Garageänkan skrev 2008-10-10 22:56:22 följande:
    nej det är det nog inte... Ni som har facebook kan spana på vår konversation.
    jag har inte facebook. Djävulens redskap, i mina ögon
  • gutegirl

har du inte slutat knarka ännu?

GudsMestOskuldsfullasteLillaLamm skrev 2008-10-10 22:59:39 följande:
    Va va är det inte morron nu?
    www.gutegirl.blogspot.com 500 besökare/dag kan VISST ha fel
  • Garageänkan
    jungfu skrev 2008-10-10 23:01:04 följande:
    Nåja. Familjeliv är djävulens redskap om något.
  • jungfu
    Garageänkan skrev 2008-10-10 23:02:17 följande:
    Nåja. Familjeliv är djävulens redskap om något.
    Haha, nä familjeliv är pöbeln på torget som spottar och pekar finger. Facebook är den ultimata storebror-ser-dig komplotten
  • DenÖdmjukaHögtÄlskadeGmoll
    jungfu skrev 2008-10-10 23:01:04 följande:
    plottrigt och pluttrigt men lite småkul i perioder
    o GUTEGIRL o skrev 2008-10-10 23:01:16 följande:
    har du inte slutat knarka ännu?

Nej jag har snarkat en massa röda små piller

reserverar mig för evt felstavningar och feltolkningar
  • Garageänkan
    jungfu skrev 2008-10-10 23:03:29 följande:
    Haha, nä familjeliv är pöbeln på torget som spottar och pekar finger. Facebook är den ultimata storebror-ser-dig komplotten
    sen är det samma regel där som på resten av nätet... man väljer själv vad man skriver om och vad man lägger ut.
  • jungfu
    Garageänkan skrev 2008-10-10 23:08:20 följande:
    sen är det samma regel där som på resten av nätet... man väljer själv vad man skriver om och vad man lägger ut.
    Men du vet inte vilken information och statistik om dig själv som "används vidare" och säljs till div. företag, arbetsgivare och marknadsanalytiker... Om de bara var öppna med det så skulle det vara en annan femma.
  • Garageänkan
    jungfu skrev 2008-10-10 23:10:05 följande:
    Men du vet inte vilken information och statistik om dig själv som "används vidare" och säljs till div. företag, arbetsgivare och marknadsanalytiker... Om de bara var öppna med det så skulle det vara en annan femma.
    Man behöver ju inte ens ha sitt riktiga namn ju. Har aldrig lagt upp adress eller telefon eller någon annan data om mig själv, dessutom kan man låsa sin sida för allmänheten så ingen ser den. Det är lättare att komma åt folk här än där haha
  • jungfu
    Garageänkan skrev 2008-10-10 23:13:55 följande:
    Man behöver ju inte ens ha sitt riktiga namn ju. Har aldrig lagt upp adress eller telefon eller någon annan data om mig själv, dessutom kan man låsa sin sida för allmänheten så ingen ser den. Det är lättare att komma åt folk här än där haha
    Men det är inte allmänheten jag tänker på. Du lämnar fler spår än du tror, även om du är "anonym"... Du har väl en ip-adress, ett nät-abbonemang, en geografisk tillhörighet osv....?

Jaja, det är ju tur att det är valfritt En vacker dag kommer jag nog kapitulera oxå...
  • DenÖdmjukaHögtÄlskadeGmoll

Äsch då bara att blotta sig för marknaden jungfu se så var inte blyg nu! *vill kolla in dig på facebook*

reserverar mig för evt felstavningar och feltolkningar
Svar på tråden dårt asöires setuG