• gutegirl

dårt asöires setuG

.mutad eröf tsäb taressap rah almag ned åd,dårt yn ne  röf negi sgad ted rav åD

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-25 22:55
    TEMADAGS!!!

Det lackar mot jul, och nu i helgen är det första advent. Detta uppmärksammas här i De Allvarligas Tråd genom att varje inlägg MÅSTE ovillkorligen innehålla något julrelaterat t o m annandagen den 26/12.
    Den som inte hakar på detta kan se sig om efter en annan tråd, typ "förstagångsmammor i LÖddeköping fikatråden".

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 11:03
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m39814887.html
  • Svar på tråden dårt asöires setuG
  • jamex
    Pelargonen skrev 2008-10-11 16:12:14 följande:
    Weeeiiii!!!Vad heter han?
    vet inte.
  • jamex
    Pelargonen skrev 2008-10-11 16:11:58 följande:
    Kan du????? Men guuuuuuud vad du är bra! Och tänk att jag känner dig över internet!!! Får jag skriva det i min CV? Snääääällaaaaa!!
    hm.. ok då. *rodnar falskt*
  • jamex
    Millimina skrev 2008-10-11 16:12:01 följande:
    nu har jag pendlat ring. (visst går det bra med bildäcket om fälgen är borta?) Det cirklar runt runt. Fast det är å andra sidan fyllt med de andra tre barnen som plötsligt kände att de ville gunga. Grannarna glodde också där jag låg näck under trädgungan mitt ute på innergården... har ju inte rakat mig på ett tag...
    frågan är ju då om barnen i däcket påverkade pendlingen? eller grannens stönande bakom gardinen flåsade däcket i en viss riktning? har du känt på tappen?
  • Pelargonen
    jamex skrev 2008-10-11 16:14:56 följande:
    hm.. ok då. *rodnar falskt*
    Jag lägger till din sida här på FL som plats du kan nås på för att lämna referens. Ok?
  • Millimina
    jamex skrev 2008-10-11 16:16:12 följande:
    frågan är ju då om barnen i däcket påverkade pendlingen? eller grannens stönande bakom gardinen flåsade däcket i en viss riktning? har du känt på tappen?
    Aje! Vill inte. Tror jag väntar en par dagar till och kissar på en sticka istället....

Men tänk om jag skulle få en bäbbe till?? *panik och jätteglad*
  • jamex
    Pelargonen skrev 2008-10-11 16:16:40 följande:
    Jag lägger till din sida här på FL som plats du kan nås på för att lämna referens. Ok?
    abselut!

såg på Knight Rider i morse, snacka nostalgi... Helt undebar serie ju!
  • Pelargonen
    Millimina skrev 2008-10-11 16:17:57 följande:
    Aje! Vill inte. Tror jag väntar en par dagar till och kissar på en sticka istället....Men tänk om jag skulle få en bäbbe till?? *panik och jätteglad*
    Kissa i morgon!! *vill veta*

Och paniken brukar tunnas ut och glädjen ta överhanden.
  • Millimina

Jag är fortfarande inte HELT säker på att trean som är femton månader nu är bra eller dåligt... hmm.. när tar glädjen över helt då på fyrat tro? När vi tvingas flytta ut på landet eller när det är staplat två barn i varje rum?? *ångest!!!!!!!!!!!!!*

Ok. Lugnar mig. Det är säkert falskt alarm. Jag har inte kräkts ännu. Bara lite spänd i tuttarna.

Har du haft samma grav. symptom alla gånger?

• jamex
    Millimina skrev 2008-10-11 16:25:20 följande:
    Jag är fortfarande inte HELT säker på att trean som är femton månader nu är bra eller dåligt... hmm.. när tar glädjen över helt då på fyrat tro? När vi tvingas flytta ut på landet eller när det är staplat två barn i varje rum?? *ångest!!!!!!!!!!!!!*Ok. Lugnar mig. Det är säkert falskt alarm. Jag har inte kräkts ännu. Bara lite spänd i tuttarna. Har du haft samma grav. symptom alla gånger?
    Ta det lugnt, det är nog ingen fara. Jag var konstant skengravid i 18 månader ( iaf runt menstider) så mian symptom... nja ... ska man nog inte lita på. det mest tillfärlitliga var nog att jag fick ap-ont i svanskotan en vecka. En vecka senare var jag på smällen enligt kisspinnen. Kan inte förklara det på annat sätt.
  • KarJac

*dukar fram buffé och bränner sprit*

Hörruni, musen kommer snart!!!

*känner på milliminas panna*
    Sluta. Ha. Sex.

Varför går tåget så tidigt på morgonen?
Svar på tråden dårt asöires setuG