Inlägg från: Perry the Platypus |Visa alla inlägg
  • Perry the Platypus

dårt asöires setuG

jungfu skrev 2008-12-06 21:23:47 följande:
    så jag har dansat ballongdansen förgäves?!?!?!
    F'låt... Generad
    (¯`°?.¸ ღ♥ Se till att göra misstag så att du lär dig något av dem. ♥ღ¸.?°¯)
  • Perry the Platypus

Jag har så oerhört tråkigt.

• Perry the Platypus
    Garageänkan skrev 2008-12-06 22:15:54 följande:
    Kom hit och drick must och lös världsproblem
    Vi överväger sex men är inte säkra på att det känns roligare det. Är så fruktansvärt uttråkad.
  • Perry the Platypus

Nu går jag och lägger mig. Natti.

• Perry the Platypus

Hellu!!

• Perry the Platypus

Mina föräldrar har varit här idag. Vill ni se det bästa kortet av de som pappa tog och avgöra om det är bra nog för att göra en förstoring och ge bort till svärfar?

• Perry the Platypus

Är själv tveksam till den illvita bakgrunden, men jag kan ju lätt ändra den i Adobe.

• Perry the Platypus
    jungfu skrev 2008-12-07 19:32:43 följande:
    Hur stort tänker ni? Fondvägg eller mer diskret? Jättefin bild!!!
    Fototapet tänkte jag - om svärfar älskar oss så blir han väl bara glad för en sån juklapp???
  • Perry the Platypus
    jungfu skrev 2008-12-07 19:34:03 följande:
    Håller med, kanske låta hela bilden gå i lite varmare ton. Inte sepia, men lägg nån svag vinjettering i över och underkant (typ varmt brunlila) och dra ner det blå/gröna i övrigt.
    *skelar*

Ehhh... wanna have a go?
Svar på tråden dårt asöires setuG