Inlägg från: Perry the Platypus |Visa alla inlägg
  • Perry the Platypus
    jungfu skrev 2008-12-07 19:37:38 följande:
    Skulle gärna göra't men är inte tillräckligt haj på photoshop... kan göra det i en filmredigering dock. Om ni har rörligt?
    Näe. Äsch, jag testar lite. Älskar att leka i AP.
    (¯`°?.¸ ღ♥ Se till att göra misstag så att du lär dig något av dem. ♥ღ¸.?°¯)
  • Perry the Platypus
    KarJac skrev 2008-12-07 19:38:57 följande:
    Den förra var bättre.
    Tycker jag med.
    jungfu skrev 2008-12-07 19:39:01 följande:
    Nej, den andra var finare. Du och ego sitter närmare varandra och det är fina skuggor bakom er. Jag tror som sagt bara att du ska ändra färgerna lite... skicka över den till mig så kan jag testa lite!
    mailadress?
  • Perry the Platypus

*fastnade irl*

• Perry the Platypus

Iaf: den här känns ändå mest som vi.

• Perry the Platypus
    KarJac skrev 2008-12-07 21:28:25 följande:
    Helt klart bäst. Vad duktig Arvid är som sympatisuger på sin tumme så att ni inte ska se så dumma ut.
  • Perry the Platypus

Notera att hela familjen är vänsterhänt.

• Perry the Platypus
    KarJac skrev 2008-12-07 21:29:44 följande:
    Är det julkort eller fototapet vi snackar?
    Nu är det presenter till hela släkten i 50x70.
  • Perry the Platypus
    KarJac skrev 2008-12-07 21:31:17 följande:
    Och du måste vara med?
    Nääääe........ kan ju skicka den här:

www.familjeliv.se/hem/bellagio/gallery/phpjhloep.jpg

Ska ha den på mitt skrivbord på jobbet.
Svar på tråden dårt asöires setuG