• jamex

dårt asöires setuG

MissKaos skrev 2008-10-31 09:16:39 följande:
    Jomen du TÄNKER ju. det är lixom ovanligt bäjb.Fan vad jag känner mig sjuk Att en infekterad jävla tand kan få mig så rutten.
    infektionen slår ju ut kroppen var den än sitter. höll på att spy när jag hade infektion i en tand, mådde skitkass.
  • jamex
    MissKaos skrev 2008-10-31 09:22:27 följande:
    *daskar till min egen röv så den kommer i självsvängning**drar TD i svansen* Kom igen nu katten, det svänger ju!
    *tittar faschinerat på den svängande svansen*
  • jamex

Tyler Durden skrev 2008-10-31 09:30:32 följande:

har startat ett litet uppror
    ropen skalla, snowcones åt alla!
  • jamex
    MissKaos skrev 2008-10-31 09:30:10 följande:
    Tragiskt. JAg har haft det här förrut, meninte känst mig såhär sjuk, och då är infektionen inte så illa. Än iaf. Jag hade ju planerat att kolla abysafe och sjal idag. GAH. Fattar inte bacillerna att min alemancka inte har tid med dom idag? (å andra sidna kasne jag slipper släktmiddagen på Slokens sida imorgon?)
    du får prata allvar med dem. hota med listerine. det hjälper ju inte, men baciller kan vara korkade ibland. man kan ju testa. eller kanske med banan? Vet inte vad just dina baciller inte gillar. har de kanske hisskräck? torgskräck? rädda för katter?
  • jamex
    Perry the Platypus skrev 2008-10-31 09:37:14 följande:
    *sätter mig i mitt hörn och kollar de flaxandestollarna*
    !nobody puts bella in a hörn!
    *släpar ut en våldsamt kämpande bella*
  • jamex
    Perry the Platypus skrev 2008-10-31 09:42:25 följande:
    NEj, NEJ!!*viftar tillmötesgående*
    *dansar med*
  • jamex

nån som har sin bebis i en bebishängmatta? eller känner nån som haft en sån? Lite nyfiken. (och shoppinggalen. o hormoniell. bölade nästan på ica i dag)

• jamex
    siamusen skrev 2008-10-31 16:01:05 följande:
    Nopp, men köp pa du. man ska alltid shoppa för mycket till första barnet.
    va bra, det ska jag hälsa maken!
  • jamex
    siamusen skrev 2008-10-31 17:25:37 följande:
    Tycker ârligt att du inte kôpt mycket alls.
    men då kan jag ju shoppa massor till!! Hurra! Har en toksöt overall från KappAhl i 56... hm.. kasnke en till i större storlek?
  • jamex
    MissKaos skrev 2008-10-31 17:21:00 följande:
    Ja, jaghar bara köpt pyttelite i dom strl... Tänkte faktiskt önska lite när han kommer ut i större strl, känns knasigt nog somom jag ville välja det första SJÄLV.HAr jag tokhandlat kläder i pyttestrl eller? KÄnns mest som en massa bodysar (och pyjamaser)
    klart man vill välja det första själv!! Om vi får en tjej ska hon ha mina första kläder som sina första kläder...
Svar på tråden dårt asöires setuG