• jamex

dårt asöires setuG

Perry the Platypus skrev 2008-12-01 10:19:08 följande:
    Fast han kan få den i sin julstrumpa innan de andra har vaknat. 
    hehehe
  • jamex
    Millimina skrev 2008-12-02 18:40:12 följande:
    mmm, ska fråga honom om det är något han vill ha:D
  • jamex

MissKaos skrev 2008-12-05 18:41:39 följande:

JIIIIHA!
    *svingar mitt lasso i mina rumplösa chaps*
  • jamex

MissKaos skrev 2008-12-05 19:00:39 följande:

Sexy baby!! *sätter på Lassomusik*
    *rockar fett till Cotton eye Joe*
  • jamex

MissKaos skrev 2008-12-05 19:17:05 följande:

*byter låt*OM du vill va min fru, Ska jag  ta dig här och nu..*sjunger med*
    *headbangar till fiolsolot*
  • jamex

Tillbaka ! Kom hem från BB idag, har numera en liten tös ! Född 11/12 kl 9.34. 3190 g, 49 cm.

• jamex

tack tack!
    kan inboxa webbissajten. honn ser knasig ut där, alldeles rödmosig. Ser ut som en liten budda. Men så underbart söt!

• jamex

KarJac skrev 2008-12-16 21:13:41 följande:

Ärligt, jamex lilla Hedvig är exakt lika stor som Solfias Marianne. Coolt.
    nähä? hätigt! nu ska jag gråta en skvätt av sräck o nervositet inför första natten hemma! ses imorgon!
  • jamex

lilltösen har kramp i magen o diarré. inte såhär jag tänkt första tiden hemma... jättelessen

• jamex

på väg upp ur dimman tror jag... var rätt nere under isen fått hjälp nu. ska vara sjukskriven ett tag, maken får vara hemma med oss. Jäkla hormoner vad de ställer till! Hmm.. sen kan det hjälpa om man sover o äter, nått jag knappt gjort sen tösen min föddes.

*spelar bjällerklang o skakar ur mjäll som snö*

• jamex

mm, vet inte om det är babyblues bara.. har bekymmer sen innan med depressioner o sånt. Kvinnan jag pratade med sa att det är VÄLDIGT vanligt att det kommer tillbaka efter en förlossning, speciellt eftersom tösen kom hela två veckor tidigare (jag var inte redo riktigt på det) och att hon varit lite krasslig på bb (gulsot, legat 2½ dygn i sollampa, fostervatten i halsen) sen funkar inte amningen för hon tar inte bröstet o med amningsnappen fick hon ont i magen o skrek tre nätter i rad. Puh. Sååå... Vi tar det säkra före det osäkra. Varit riktigt tufft ett par dagar, hoppas det reder upp sig lite nu.

• jamex
    Perry the Platypus skrev 2008-12-19 16:31:17 följande:
    Hmmm. Men du har kört igång med antidepressiva nu?
    nää,hoppas slippa skiten faktiskt. ska köra på rosenrot o sånt istället, anitdepptabletter gillar jag inte.
Svar på tråden dårt asöires setuG