Inlägg från: Perry the Platypus |Visa alla inlägg
  • Perry the Platypus

dårt asöires setuG

KarJac skrev 2008-12-10 11:12:36 följande:
    Fan vad alla ser likadana ut!
    Fröken Sophia skrev 2008-12-10 11:16:55 följande:
    Ja antingen grå konstiga varelser, eller djur med rött.
    Åsså jag då.
    (¯`°?.¸ ღ♥ Se till att göra misstag så att du lär dig något av dem. ♥ღ¸.?°¯)
  • Perry the Platypus

*går på lunch*

• Perry the Platypus

*har inte kommit ibäg än, men NU jäklar!*

• Perry the Platypus

Var fasen kommer MK från från början??? ÄR hon skånska elelr göteborska??

• Perry the Platypus
    Fröken Sophia skrev 2008-12-10 13:01:58 följande:
    *inser att jag verkar smått folkilsken även idag*
    *nickar försiktigt medhåll*
  • Perry the Platypus
    Ickan skrev 2008-12-10 13:04:28 följande:
    Menar du att de ska göra speciella kalendrar till just Panda-faddrarna då? De finns ju folk som ger till alla möjliga djur JUH.Fröken Sophia skrev 2008-12-10 13:01:00 följande:
    Låter miljövänligt.
  • Perry the Platypus

*är väldigt kissnödig*

• Perry the Platypus

*har dessutom lite ont i underlivet, ett intressant premenstruellt fenommen som dök upp efter förlossningen*

• Perry the Platypus
    Fröken Sophia skrev 2008-12-10 13:09:13 följande:
    Hur miljövänligt det nu är att åka jorden runt och ta bilder på fula äckliga fåglar och sen trycka dem i pappersformat och skicka ut med Posten till alla som råkar betala lite pengar till WWF
    Ojojoj tå taggig man kan vala idag då!!!

*killar under hakan*
  • Perry the Platypus
    KarJac skrev 2008-12-10 13:09:36 följande:
    Oj!Kan du inte kalla det "jag har haft så mycket sex med min sambo så nu har jag ont" istället? Kanske Ego blir glad och känner sig välutrustad och så.
    Nog för att Ego är lättlurad med.....

Vill du höra Dagens Della?
Svar på tråden dårt asöires setuG