Inlägg från: Perry the Platypus |Visa alla inlägg
  • Perry the Platypus

dårt asöires setuG

Fröken Sophia skrev 2008-12-10 13:40:14 följande:
    Näe, jag tänkte det innan också. Ska vi starta en stödgrupp???
    Börja du så hänger jag på.
    (¯`°?.¸ ღ♥ Se till att göra misstag så att du lär dig något av dem. ♥ღ¸.?°¯)
  • Perry the Platypus

*loggar ur av ren självbevarelsedrift*

• Perry the Platypus

*på genomresa till sängen*

• Perry the Platypus

Morrning!!

*bajsnödig*

• Perry the Platypus
    KarJac skrev 2008-12-11 10:05:25 följande:
    Öh. Fan vad alla är hysteriska med att baka!
    Folk är galna.
  • Perry the Platypus
    KarJac skrev 2008-12-11 10:33:24 följande:
    Eller hur? Och julpyntar, och pysslar.... liksom. Why?
    Nja.... nu drar du hatet väl långt tycker jag.
  • Perry the Platypus
    o GUTEGIRL o skrev 2008-12-11 11:09:39 följande:
    Det är precis som den här:www.familjeliv.se/Forum-11-241/m36880961.html
    Men för helsike, nu kommer jag inte kunna sova inatt!!! Biatch!!
  • Perry the Platypus

Det kom nyss in en kollega och ryade hos mig pg a detta mail:

Jesper var sjuk igår och nån annan hade hans pass. Det ligger dock 6 icke åtgärdade mail kvar från i måndags och igår i mailboxen och det är bra om det inte upprepas när man tar över nån annans tfn-pass.

Hon hade haft passet i mådags och kände sig påhoppad. Jag konsterade att det mailet hade kommit in efter hennes arbetstid och att det ju är upp till den som har passet dagen efter att ta hand om det mailet. Hon fortsätta vara kränkt och upprörd som hon så ofta blir och jag tyckte att hon kanske ska jobba på att inte ta åt sig av allt. Jag förklarade också att jag inte tänkte be om ursäkt och då svepte hon ut.

Svar på tråden dårt asöires setuG