Inlägg från: Perry the Platypus |Visa alla inlägg
  • Perry the Platypus

dårt asöires setuG

Perry the Platypus skrev 2008-12-10 13:11:13 följande:
    Nog för att Ego är lättlurad med.....Vill du höra Dagens Della?
    Inte för att "Della" kan stava men....
    (¯`°?.¸ ღ♥ Se till att göra misstag så att du lär dig något av dem. ♥ღ¸.?°¯)
  • Perry the Platypus

Ok.

Jag satt på ett tråkigt personalmöte idag. Hade en passningstelefon med hemligt nummer med mig. Skickade sms:et "Du är en gammal bajsboll!" till Egos mobil.

Väntade några minuter. Skickade sedan "...och en redig fjantpelle! Jajemän!!".

Väntade ytterligare några minuter. Då kom det här: "Ja, det må så vara. Men innan vi fortsätter diskussionen: en ordningsfråga. Vem är du och känner jag dig?"

Svarade "Det är din fru som stulit en mobil. "

Tydligen hade Egos kollegor typ dött av skratt under hela sms-konversationen.

• Perry the Platypus

*har raderat utkorgen*

• Perry the Platypus
    KarJac skrev 2008-12-10 13:29:55 följande:
    Jag hade en tamagotchi för 11 år sedan. Jag trodde att det var en fluga.
    Jr bor i en ganska avlägsen del av Linköping. Sen tror jag inte heller att han alla hästar hemma.
  • Perry the Platypus
    KarJac skrev 2008-12-10 13:32:27 följande:
    Jaha, det tar alltså ungefär 11 år innan det går ut på landet. Då kanske ni får Ipods där om några år dårå.
    Vad är ajpåd?
  • Perry the Platypus
    Fåret Shaun skrev 2008-12-10 13:37:49 följande:
    *tittar in och vinkar*
    *vinkar tillbaka*
  • Perry the Platypus

Nu MÅSTE jag jobba.

Svar på tråden dårt asöires setuG