Inlägg från: Perry the Platypus |Visa alla inlägg
  • Perry the Platypus

dårt asöires setuG

Zimlis skrev 2008-12-11 21:20:43 följande:
    Tillbaka efter att ha besökt min syster under veckan
    Har du varit borta??

(¯`°?.¸ ღ♥ Se till att göra misstag så att du lär dig något av dem. ♥ღ¸.?°¯)
  • Perry the Platypus
    siamusen skrev 2008-12-11 21:24:02 följande:
    Kan för övrigt meddela att proppen sitter pa golvet och fejkgrater för "han är sa trött". Skiter jag fullstândigt i. Han har fatt sova denna vecka. Inte jag. Sa om han tror att han ska kunna komma undan inatt har han fel fel fel feeeel!
    Du milde vilket drama jag missar när jag sitter och beställer fotoväggkalender...
  • Perry the Platypus
    siamusen skrev 2008-12-11 22:26:09 följande:
    Japp.
    Just fejkgråtandet lär väl inte göra att han igenom sin vilja mer va?
  • Perry the Platypus

*får totalt psykbryt*

JAG HAR LAGT TVÅ TIMMAR PÅ DET HÄR OCH NUUUUUUUUUUU FÅR JAG REDA PÅ ATT DE LÄGGER TILL MOMS!!!!

• Perry the Platypus
    siamusen skrev 2008-12-11 22:31:47 följande:
    Knappast. usch, har san angest för kissen
    Hur mycket åt muspojken?
  • Perry the Platypus
    siamusen skrev 2008-12-11 22:35:22 följande:
    Vet inte.En bit. Hade sagt at proppen att ta bort benet gasse kastade pa golvet. Jag satt och matade rufs. Sedan hörde jag att det knaprade under bordet och tänkte först inte pa det. Sen kom jag pa vad det förmodligen var. Sa jag tror han hann fa i sig en hel del, men jag âr inte sâker.
    Vad var det för form på benet? Var det ett sånt där långt smalt som sitter utmed lårbenet eller ett revben?
  • Perry the Platypus

Hur fasen fick du i honom kokt purjo och varför???

• Perry the Platypus

SOLFIA FICK EN DOTTER KL 05 IDAG!!!

• Perry the Platypus

Ok - alla som vill skramla till present säger till mig i inboxen så inobxar jag mitt bankkontonr ikväll när jag kommit hem. Vad ska vi lägga - 20-30 spänn var?

• Perry the Platypus

25 blir ju utmärkt!

Svar på tråden dårt asöires setuG