Inlägg från: Perry the Platypus |Visa alla inlägg
  • Perry the Platypus

dårt asöires setuG

Pynta skrev 2008-12-12 19:34:18 följande:
    Tack, KJ och Mus, för vänliga ord. Tyvärr är nog läget så pass illa att om han ens svarar kan svaret bli något i stil med det här: Tack för länken. Intressant. Men jag undanber mig all vidare kontakt. // NN Nåväl. Värre än pinsamt kan det ju just inte bli. Möjligen väldigt pinsamt.
    Vad fan har du gjort egentligen??
    (¯`°?.¸ ღ♥ Se till att göra misstag så att du lär dig något av dem. ♥ღ¸.?°¯)
  • Perry the Platypus
    DanBe skrev 2008-12-12 20:57:13 följande:
    alltså, tror ni att det är så kul att ha kuk? Tror att ni har det mycket roligare som kan sitta och klämma er på brösten hela dagarna.
    Jag tror det är helt fantastiskt med oralsex när man är kille.
  • Perry the Platypus
    Pynta skrev 2008-12-12 21:18:06 följande:
    Jag har också funderat på det....men inte vågat fråga.
    Jag ville bara inte veta....
  • Perry the Platypus
    siamusen skrev 2008-12-12 21:22:38 följande:
    JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA?
    Vad var det du inte förstod med inlägget? Behövs det diabilder??
  • Perry the Platypus

*är lite skeptisk till att någon elelr någons barn ska coacha någon annan elelr någon annans barn sexuellt i denna tråd*

• Perry the Platypus
    DanBe skrev 2008-12-12 21:49:09 följande:
    Pynta skrev 2008-12-12 21:41:18 följande: mkt söt! brås på sin mor givetvis.
    När hon har slutat hänga över axeln på dig sen kan du berätta sanningen.
  • Perry the Platypus
    DanBe skrev 2008-12-12 21:56:42 följande:
    Hon kom hem precis så nu får jag börja sköta mig och inte skriva något som inte godkänts i förväg.
    Som att du vill ligga med alla i tråden??
  • Perry the Platypus

VARFÖR klickade jag på den bilden???

• Perry the Platypus

*flashar boobisarna*

Svar på tråden dårt asöires setuG