Inlägg från: Perry the Platypus |Visa alla inlägg
  • Perry the Platypus

dårt asöires setuG

o GUTEGIRL o skrev 2008-12-12 09:17:44 följande:
    Nähä, nu ska jag på Ultraljud. Håll tummarna för att alla delar på lille fjant finns.
    *håller alla tre tummarna*
    (¯`°?.¸ ღ♥ Se till att göra misstag så att du lär dig något av dem. ♥ღ¸.?°¯)
  • Perry the Platypus

Jag vill att Solfias dotter ska heta Sigrid.

• Perry the Platypus
    KarJac skrev 2008-12-12 12:29:46 följande:
    Hon ska heta Marianne.
    Du är en idiot.

Mvh
  • Perry the Platypus
    Tant Greta skrev 2008-12-12 12:32:04 följande:
    Elller Birgitta?Kanske Karin som är så fint?
    Uppmuntra inte puckopullan!!! *s*

Mvh
  • Perry the Platypus
    Fåret Shaun skrev 2008-12-12 12:33:00 följande:
    Musen blev det något rim från Kuken igår?*muttrar lite över julfester*Tycker det känns pissigt nu att jag missat fester mm senast 2 åren pga sjuka barn mm. Men J har varit på jakt några gånger, konferanser, personalfester mm.Nu när jag har riktigt ont (kan knappt röra höger arm utan att gråta), kan inte han skippa deras julfest och komma hem innan middagen. Nej han kan inte ens lova att han kommer med sista tåget eller att inte dricka så mycket för att orka ta barnen imorgon.
    Och honom vill du ha FLER barn med?? Fundersam
  • Perry the Platypus
    KarJac skrev 2008-12-12 12:34:51 följande:
    Jag tror Karin passar få speciellt utvalda faktiskt. Det är inte ett fint namn men ett signum för de bästa kvinnorna på jorden.
    Ett signum är det alright.
  • Perry the Platypus
    Fåret Shaun skrev 2008-12-12 12:37:28 följande:
    Just nu vill jag bara slippa smärtan. Bella efter våren kommer han nog ändra sig då jag bestämmt att han ska ta barnen med
    Han kommer nog ändra sig för att du har bestämt...? Är du säker på att ni talar samma språk hemme och är på samma våglängd? Är helt uppriktig i min frågeställning nu.
  • Perry the Platypus
    Fåret Shaun skrev 2008-12-12 13:33:02 följande:
    Har röjt köket här så det är väl bara att fortsätta.
    Eller så sätter du dig med en schysst bok??
Svar på tråden dårt asöires setuG